تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820832305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در پيامي به عشاير :برنامه ريزي براي عشاير كه ذخاير انقلابند ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي نژاد در پيامي به عشاير :برنامه ريزي براي عشاير كه ذخاير انقلابند ضروري است
شيراز - خبرگزاري مهر : دكتر محمود احمدي نژاد گفت: عشاير ذخاير انقلاب و از اقشار بسيار مفيد و پاك و حافظ روح سلحشوري و جوانمردي و دفاع جانانه از ايران و آرمانهاي ملت بزرگ هستند.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، دكتر محمود احمدي نژاد در پيامي به مراسم افتتاحيه سرشماري اقتصادي اجتماعي عشاير كوچنده كشور كه در منطقه دشت ارژن فارس برگزار شد، افزود : سرشماري و تهيه آمار و اطلاعات صحيح لازمه هر نوع برنامه ريزي سازنده و خدمت رساني مناسب و مفيد به عشاير است.

رئيس جمهور ايران در ادامه پيام خود خاطرنشان كرد : اينك در اجراي ماده 14 قانون مركز آمار ايران و اصلاحيه آن موضوع تبصره دو قانون مصوب 28 فروردين 1363 مجلس شوراي اسلامي و با استناد به قانون سال 87 مركز آمار ايران موظف مي شود سرشماري اجتماعي اقتصادي عشاير كوچنده را در تيرماه 87 به مرحله اجرا در آورد.

وي تصريح كرد : بدون ترديد تمام وزارتخانه ها، موسسات دولتي وابسته به دولت و شركتهاي دولتي براساس مواد پنج و شش قانون ياد شده نسبت به در اختيار قراردادن تمام امكانات لازم و تجهيزات مورد نياز در طول آموزش و اجراي سرشماري اقدام خواهند كرد.

محمود احمدي نژاد بيان كرد : در اجراي ماده 7 قانون مذكور از عشاير گرامي تقاضا دارم همكاري لازم را با ماموران سرشماري و مركز آمار ايران مبذول دارند و با ارائه اطلاعات لازم موجبات تهيه مبناي آماري دقيقي براي برنامه ريزي كشور در اين سرشماري را فراهم آورند.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن