تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821020588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برترين‌هاي نخستين دوره مسابقه دوچرخه‌سواري گراميداشت روز كيش مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برترين‌هاي نخستين دوره مسابقه دوچرخه‌سواري گراميداشت روز كيش مشخص شدند
برترين‌هاي نخستين دوره‌مسابقات دوچرخه سواري گراميداشت روز كيش كه‌سي‌ام خرداد امسال برگزار شد، معرفي شدند.

به گزارش روزشنبه روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش، اين مسابقه به مسافت ‪ ۱۶‬كيلومتر و در دو دسته دوچرخه كوهستان و كورسي برگزار شد.

بنابر اين گزارش، در دسته دوچرخه كورسي، حامد نجاريان، ميثم اشتري و هومن نجاريان و دردسته كوهستان حسين جعفري،فرزاد غفاريان و فردين غفاريان به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم اين مسابقات را از آن خود كردند.

همچنين به مناسبت روز كيش، ورزشكاران ايستگاه صبحگاهي قايقراني كيش، دور اين جزيره را در چهار مرحله پارو زدند.

بنابر گزارش موسسه‌ورزش وتفريحات سالم كيش، ‪ ۱۹‬نفر از قايقرانان جزيره كيش، مسافت ‪ ۵۵‬كيلومتري دورجزيره را در مسيرهاي اسكله تفريحي تا اسكله صفين،اسكله صفين تاكشتي يوناني ، كشتي يوناني تا پارك جنگلي و پارك جنگلي تا اسكله تفريحي را درمدت هشت ساعت طي روزهاي ‪ ۲۸‬تا‪ ۳۱‬خردادماه‌پارو زدند.

گزارش ديگري از موسسه ورزش و تفريحات سالم كيش، حاكي از برگزاري نهمين دوره برنامه پياده‌روي نمادين خانوادگي در محل اسكله تفريحي بزرگ كيش است.

بر اساس اين گزارش در پايان اين همايش كه با حضور بيش از ‪ ۵۰۰‬نفر از ساكنين و گردشگران جزيره كيش برگزار شد، به قيد قرعه به شركت‌كنندگان جوايزي اهدا شد.

همچنين به مناسبت گراميداشت تولد حضرت امام خميني (ره) يك دوره مسابقه شطرنج فكري روز جمعه هفتم تيرماه جاري راس ساعت ‪ ۲۰‬در محل خانه شطرنج كيش واقع در سالن چند منظوره مجموعه ورزشي المپيك برگزار مي‌شود.ك/‪۱‬ ‪۶۷۵/۱۱۰۸/۱۷۴۳‬
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن