تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم كودك ، 85 فيلم به نمايش در مي آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فيلم كودك ، 85 فيلم به نمايش در مي آيد
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): همدان - در نخستين روز برگزاري بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، 85 فيلم در شش سالن و شش سانس در شهر همدان به نمايش در مي آيد.


به گزارش روابط عمومي جشنواره ، در اين روز 11فيلم در بخش هاي نقاشي هاي متحرك روز سينما، مسابقه بين الملل ، ره آورد فجر و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال 2000اكران مي شود كه از آن جمله مي توان به " لوك خوش شانس به غرب مي رود" ، "قفل ساز"، "شهر مرزي " ،"نشاني " و"آواز گنجشك ها" مي توان اشاره كرد.
در تالار فجر، فيلم هايي در بخش مسابقه آثار ويدئويي كوتاه ، بلند و نيمه بلند و با سينماگران همدان اكران مي شود كه از جمله آن ها "روزنه اي به بهشت " و "بچه هاي كوچه دوازدهم " است و فيلم "شب پره كوچك " محصول كشور چين به صورت همزمان دوبله مي شود.
سينما كانون ، دو سانس اول خود را به بخش ويژه كودكان و نوجوانان اختصاص داده كه "شادونه و شبح سياه " و "فضانوردان " در اين بخش به نمايش در مي آيد.
بخش مسابقه آثار ويديويي بلند، بين الملل و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان با نمايش "جعبه موسيقي " ، "فضانوردان " ، "بارون مياد جرجر"، "هامون و دريا" ، "سفر به سرزمين اعداد" و "دانيل و سگهاي برتر" دنبال مي شود.
در تالار معلم ، هفت فيلم در بخش هاي ويژه كودكان و نوجوانان ، چشم انداز سينماي كودك و نوجوان هند، مسابقه سينماي ايران و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال 2000 ، به روي پرده مي رود كه "كتوني سفيد" ، "در جستجوي قلب " و "زمزمه بودا" از آن جمله است .
در تالار دانش آموزان نيز 13فيلم نمايش داده مي شود كه مي توان به "بچه هاي كوچه دوازدهم " ساخته "شاپور غريب " ، "به اسبم دست نزن " محصول كشور آلمان كه به صورت همزمان دولبه مي شود ، اشاره كرد.
در مجتمع بوعلي سينا، دو سانس اول به مصاحبه هاي مطبوعاتي و نشست ها اختصاص يافته و 11 فيلم در چهار سانس باقيمانده اكران مي شود كه در بخش هاي مسابقه بين الملل و سينماي ايران به رقابت مي پردازند.
تالار بسيج نيز شاهد اكران 12 فيلم است و "قند تلخ " ساخته "محمد عرب گرگاني " و "آلوين و موش خرماها" به صورت دوبله همزمان از جمله آثار به نمايش در آمده در اين تالار خواهد بود.
در نخستين روز برگزاري بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، همچنين 16 فيلم در سينماهاي شهرستان هاي استان همدان به روي پرده مي رود.
فيلم "بچه هاي جاسوس 3" به كارگرداني "رابرت كرودريكز"، "محبوبه " به كارگرداني "وحيد نيكخواه آزاد"، "كسي مثل هودر" به كارگرداني "هريك روين "، "اي سي دي " به كارگرداني "محمد درمنش "، "شيطان كوچك من " به كارگرداني "كوبي دي ساي " و "از بهشت بر زمين " به كارگرداني "مهدي عبدالهي " در شهرستان هاي اسداباد، كبودراهنگ و رزن به نمايش در مي آيد.
همچنين فيلم هاي خارجي "سه راهزن " به كارگرداني "هايوفريتاژف " ، "بي بي بولو كسبرگ " به كارگرداني "هرمين هولت گبورگ " و فيلم "سگ و ژنرال " و "پرنده ها" به كارگرداني "فرانسيس نيلسن " نيز به ترتيب در شهرستان هاي ملاير، نهاوند و تويسركان به نمايش در مي آيد.
فيلم هاي ايراني در نظر گرفته شده براي اكران در سينماهاي شهرستان هاي ملاير، نهاوند و تويسركان در نخستين روز به ترتيب "ماه قرمز" به كارگرداني "سعيد ابراهيمي فر"، "به خاطر خواهرم " به كارگرداني "حجت الله سيفي " و "سفر به سرزمين دور" به كارگرداني "ساسان پسيان " است .
در شهرستان لالجين نيز فيلم هاي "تعطيلات با روح " به كارگرداني "پرند لئوبورگر" و "سبز كوچك " به كارگرداني "غلامرضا رمضاني " و در شهرستان فامنين فيلم "فرمانده من آقاي زيرزميني " به كارگرداني "جانگ سون سونگ " و "آئين دلبري " به كارگرداني "محسن دامادي " روي پرده مي رود.
230 خبرنگار، عكاس ، تصويربردار و گروه هاي گزارشي بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان در همدان را پوشش مي دهند.
از اين تعداد 150 نفر از شبكه هاي تلويزيوني سراسري ، روزنامه هاي سراسري و دفاتر مركزي خبرگزاري ها به همدان آمده اند.
80نفر از فعالان عرصه مطبوعاتي در استان همدان نيز به پوشش اخبار جشنواره مي پردازند.
بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان ، يكم تا پنجم تيرماه در همدان برگزار مي شود.
272فيلم خارجي و داخلي در اين جشنواره اكران مي شود.
در عين حال ، گروه فيتيله با حضور در شهر همدان برنامه هايي را درباره كودكان و نوجوانان همداني و جشنواره كودك اجرا مي كند.
برنامه "آن روي سكه " نيز با حضور "عباس شجاع " و "بهنوش بياتي " از روزژ جمعه تا پايان جشنواره و برنامه هاي موتور امداد (حامد قلقلي ) با هنرنمايي "حامد زحمت كش " و "شهرام لاسمي " و "خونه خاله " (خاله سارا و زينگول ) با هنرمندي "سارا روستاپور" و "علي كاظمي " از يكم تا پنجم تيرماه در سطح شهر همدان به اجراي برنامه مي پردازند.
اين گروه ها، ساعت 9 تا 11 و 18 تا 19 و 30 برنامه اجرا مي كنند .
مجريان ويژه برنامه كودك شبكه يك و پنج نيز در جمع نونهالان همداني حاضر و در شادي آن ها شريك شدند.
"مصطفي رحماندوست " شاعر نام آشناي همداني نيز در آستانه برگزاري بيست و دومين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان همدان ، براي عروسك هاي اين جشنواره شعر سرود.ك /3
564/645**1184
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن