تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش تعرفه پيامك لاتين از فردا اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: افزايش تعرفه پيامك لاتين از فردا اجرا مي شود
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاكيد بر افزايش تعرفه پيامك لاتين از اول تيرماه نرخ آن را 22 تومان اعلام كرد.


"وفا غفاريان" درگفت وگو با خبرنگار اقتصادي برنا با اشاره به گران شدن تعرفه پيامك لاتين از فردا- اول تيرماه- گفت:براساس ابلاغ مصوبه هيات دولت به منظور حفظ فرهنگ و حمايت از خط فارسي شنبه پيامك لاتين گران مي شود.

رييس هيات مديره شركت مخابرات نرخ پيامك لاتين براساس مصوبه هيات دولت كه از فردا لازم الاجرا مي شود را 22 تومان اعلام كرد.

معاون وزير ارتباطات وفناوري اطلاعات اظهارداشت:كاهش نرخ پيامك فارسي نيز از اول اسفندماه اجرا شده و در قبض هاي جديد مابه التفاوت پيامكهاي فارسي كه تاكنون ارسال شده لحاظ مي شود.

غفاريان همچنين از مراحل پاياني مطالعات امكان شارژ سيم كارت هاي اعتباري از طريق دستگاه هاي POS خبر داد وگفت:هم اكنون مطالعات اين طرح به اتمام رسيده وتمام آزمايش ها براي اجراي آن موفق بوده است.

وي با بيان اينكه درحال حاضرهيچ مشكلي در خصوص ارايه كارتهاي شارژ نداريم اظهارداشت: در حال حاضر تعدادي از دفاتر امور مشتركين كارت هاي خود را كمتر از نرخ اعلام شده به فروش مي رسانند.

به گفته معاون وزير ارتباطات وفناوري اطلاعات فروش اينترنتي كارتهاي شارژ نيز آغاز شده است.

در ادامه "داوود زارعيان"- مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران- در گفت وگو با خبرنگار برنا در پاسخ به اين سوال كه بيشتر مردم به ارسال پيامك لاتين عادت كرده اند گفت:بايد بسياري از عادت ها را كنار بگذاريم.

وي همچنين در پاسخ به اينكه بسياري گوشي ها به نرم افزار ارسال پيامك فارسي مجهز نيستند اظهارداشت:تقريبا تمام گوشي هايي كه از 6 سال گذشته وارد كشور شدند قابليت نصب نرم افزار پيامك فارسي را دارند.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن