تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812158532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برترين هاي جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استانها معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برترين هاي جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استانها معرفي شدند
شانزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استانها در شيراز پنجشنبه شب به كار خود پايان داد و مراكز برتر اين جشنواره دربخش‌هاي سيما، صدا، پژوهش، خبر و موسيقي معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در بخش سيما، جشنواره شانزدهم مركز گلستان را به‌عنوان مركز برترانتخاب كرد و مراكز فارس وخوزستان نيزبه ترتيب مقام‌هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.

در بخش صدا، جشنواره شانزدهم مركز گلستان را از بين سه مركز برتر اين بخش، به عنوان مركز برتر معرفي كرد و مراكز مازندران و خراسان جنوبي نيز به ترتيب رتبه دوم و سوم را كسب كردند.

دربخش پژوهش، جشنواره شانزدهم مركز خراسان رضوي را شايسته كسب رتبه اول معرفي كرد و مراكز خوزستان و كردستان نيز به ترتيب در مكان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش خبر، مركز خوزستان از سوي جشنواره شانزدهم به عنوان مركز برتر شناخته شد و مراكز كرمان و كهگيلويه و بوير احمد نيز به ترتيب در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش موسيقي اين جشنواره، مركز كرمانشاه از ميان سه مركز برتر اين بخش به عنوان مركز برتر معرفي شد و مراكز لرستان و خوزستان نيز به ترتيب در مكان‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

جشنواره شانزدهم در بخش سيماي محلي برتر، مركز مهاباد را به عنوان مركر محلي برتر شايسته تقدير دانست و به عنوان مركز برتر معرفي كرد.

به‌گزارش خبرنگارايرنا، درشانزدهمين جشنواره توليدات راديويي وتلويزيوني مراكز استان هادر شيراز، براي نخستين بار دو مركز برتر دربخش صدا و سيماي ساعي و پويا معرفي شدند و اين جشنواره مركز كهگيلويه وبويراحمد را شايسته كسب عنوان برتر معرفي كرد ومركز ايلام نيز در رتبه دوم اين بخش قرار گرفت.

در مراسم اختتاميه شانزدهمين جشنواره توليدات راديويي وتلويزيوني مراكز استانها در شيراز واز سوي جشنواره از مهندس سيد محمدرضا رضازاده استاندار فارس و حجت الله يراق طلايي مديركل صدا و سيماي مركز فارس به خاطر تلاشها و همكاريهايي كه در برگزاري اين جشنواره داشته‌اند قدرداني به عمل آمد.

همچنين ازسوي مهندس رضازاده استاندار فارس لوح تقديري به مهندس عزت‌الله ضرغامي اهدا شد.

شانزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني با حضور اصحاب فرهنگ و برنامه‌سازان سراسر كشور از بيست و هفتم خردادماه در شيراز آغاز شد و شب گذشته به كار خود پايان داد.

نماينده ولي‌فقيه در استان فارس وامام جمعه شيراز در اين جشنواره گفت:
جهان‌امروز نيازمند نگاه جديدي در رابطه با توسعه است و آن تامين بخش دوم ركن امنيت يعني بازداري است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله محي‌الدين حائري شيرازي افزود: همه جا دانش بشري قوت و قدرت را تامين كرده اما دانشگاه‌هاي عالم در تامين قدرت خودداري و خودنگهداري عاجز مانده‌اند و همين ركن دوم امنيت بوده كه براي هميشه تعطيل بوده است و به همين دليل غرب حرفي براي گفتن ندارد.

وي اظهار داشت: آن روز كه يك سنگ سلاح بشر بود همه معتقدات هم وجود داشت، اما امروز كه اين سنگ به موشك‌هاي قاره‌پيماوبا كلاهكهاي هسته‌اي تبديل شده هيچكدام از آن اعتقادات مورد پسند نيستند.

امام جمعه شيراز دانش را ركن ضروري تامين امنيت برشمرد و خطاب به فعالان صدا و سيما گفت:آنچه مي‌تواند بخش امانتداري را تامين كند جنبه ديني است و شما بايد در صدا و سيما قوت و قدرتتان با امانت همراه باشد.

آيت الله حائري ادامه داد: توليدات رسانه‌ها بايد نه به دليل درست بودن جهت و امانتشان در قسمت تامين قوت و جاذبه كاستي داشته باشند، اين يكي عذر آن ديگري است، از طرف ديگر به دليل جاذبه‌شان، در قسمت امين بودن نيز بايد به دور از هرگونه بد آموزي امين باشند.

وي اظهار داشت: بايد نه قوي بودنشان قرباني امين بودنشان شود و نه امين بودنشان قرباني قوي بودنشان شود.ك/‪۲‬
‪۶۷۵/۷۳۸۱‬

---> ايرنا.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن