تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امسال پنج شهرك صنعتي جديد در آذربايجان غربي راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امسال پنج شهرك صنعتي جديد در آذربايجان غربي راه اندازي مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان غربي از راه اندازي پنج شهرك صنعتي جديد در استان در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در خوي، نادر صفرزاده ظهر امروز در مراسم بهره ‌برداري از كارخانه بسته ‌بندي عسل و مربا كه با حضور استاندار آذربايجان غربي در خوي آغاز شد افزود: امسال پنج شهرك صنعتي جديد در اين استان راه ‌اندازي شده كه براي تجهيز آنها ‪ ۵۰‬ميليارد ريال اعتبار منظور شده است.

وي از احداث مجتمع كارگاهي شهرك صنعتي خوي خبر داد و اظهار داشت: براي آماده ‌سازي اين مجتمع ‪ ۲۰۰‬ميليارد ريال اعتبار منظور شده است.

وي يادآورشد: اعتبارات تخصيصي صرف تكميل و توسعه زيرساخت‌ها از قبيل احداث خيابان، آسفالت معابر، آبرساني، برق رساني و گاز رساني مي‌شود.

اين واحد كه ظرفيت بسته‌بندي شش هزار و ‪ ۶۰۰‬تن عسل و مربا در سال را دارد با هفت ميليارد ريال اعتبار احداث و تكميل شده است.

با بهره برداري از اين واحد كه ‪ ۲/۶‬ميليارد ريال از اعتبارات آن از محل بنگاههاي كوچك و زودبازده تامين شده، ‪ ۱۷‬نفر مشغول به كار شده ‌اند.

استاندار آذربايجان غربي به همراه جمعي از اعضاي شوراي اداري استان براي افتتاح و بازديد از روند اجراي طرحهاي عمراني، صنعتي و خدماتي و ديدار با مردم بخشها و روستاها به شهرستان خوي سفر كرده است.

حضور در شهرك صنعتي شهرستان خوي، بازديد از شهرك وليعصر (عج) و بررسي روند اجراي پرو‍‍ژه آپارتمانهاي فرهنگ، بازديد از ترمينان اين شهرستان بخش اول سفر استاندار و هيئت همراه را تشكيل مي دهد.

حركت به سمت ايواوغلي و بازديد از شهرك گلخانه اي، افتتاح استخر كشاورزي، بازديد از بند انحرافي سد ملهدان، افتتاح مركز پرورش گاو شيري 50 راسي و كلنگ زني ناحيه صنعتي ايواوغلي بخش دوم سفر استاندار به خوي در روز اول را شامل مي شود.

سفر استاندار آذربايجان غربي و هيئت همراه به شهرستان خوي در روز اول با حركت به طرف بخش چايپاره و افتتاح گلخانه، بازديد از مجتمع فرخنگي و هنري، كلنگ زني كتابخانه عمومي قره ضياءالدين، افتتاح آب شرب روستايي چورس و ديدار مردمي و بازديد از سد آغ چاي به پايان مي رسد.

حركت به طرف بخش قطور و بازديد از جاده قطور، بازديد از بازارچه مرزي قطور و ديدار با مردم درمسجد جامع اين بخش اول سفر به خوي در روز دوم را تشكيل مي دهد.

حركت از قطور به شهر خوي و گلنگ زني پل رهال، افتتاح پارك لقمان شهانق، و افتتاح بلوار سردار شهيد سيستاني زاده از ديگر برنامه هاي سفر استاندار آذربايجان غربي به شهرستان خوي است.

استاندار آذربايجان غربي در روز دوم سفر خود به شهرستان خوي از روند احداث روگذر فيرورق و مدرسه راهنمايي شبانه روزي زر آباد در بخش صفائيه بازديد كرده و ديدار با مردم اين بخش از ديگر برنامه هاي روز دوم سفر است.

استاندار آذربايجان غربي در روز دوم سفر خود به شهرستان خوي ازروند احداث بيمارستان 160 تختخوابي شهرستان خوي بازديد و مركز سنجش و يادگيري آموزش و پرورش اين شهرستان و سالن ورزشي سرپوشيده الغدير را افتتاح خواهد كرد.

فردا برگزاري جلسه شوراي اداري در شهرستان خوي، برنامه پاياني سفر استاندار آذربايجان غربي و هيئت همراه به شهرستان خوي خواهد بود.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن