تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821057623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيمي در گفت وگو با فارس: اعتراض به حضور 2 تيم جديد در ليگ برتر هندبال وارد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رحيمي در گفت وگو با فارس: اعتراض به حضور 2 تيم جديد در ليگ برتر هندبال وارد نيست
خبرگزاري فارس: رئيس فدراسيون هندبال گفت: اعتراض به حضور 2 تيم جديد در ليگ برتر وارد نيست، چرا كه حقي تضييع نشده است.


عليرضا رحيمي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس افزود: وضعيت تعداد تيم‌هاي ليگ برتر در فصل جديد فردا مشخص مي‌شود. در اين ميان با توجه به مشكلات مالي تيم‌ها بعيد مي‌دانم ليگ 12 تيمي شود.
وي افزود: با وجود آنكه قبول دارم هر چه تعداد تيم‌ها در ليگ بيشتر باشد سطح كيفي رقابت‌ها پايين خواهد آمد؛ اما بايد توجه داشت كه بازيكنان جوان نيز به عرصه‌اي براي خودنمايي و بروز توانايي‌ها نياز دارند.
رحيمي تصريح كرد: در حال حاضر بيش از 80 بازيكن جوان و نوجوان داريم كه بايد براي حضور آنها در ليگ برتر راهكاري انديشيد. اگر فردا كناره‌گيري چند تيم كه مشكلات مالي دارند قطعي شد، آيا بايد ليگ را با 6 تيم برگزار كنيم؟
وي ادامه داد: به صراحت مي‌گويم افزايش تعداد تيم‌هاي ليگ اگرچه مشكلات فدراسيون را دو چندان مي كند؛ اما به سود هندبال خواهد بود. بي‌ترديد با حضور چهره‌هاي جوان و جديد در ليگ برتر تيم‌هاي ملي نيز منتفع خواهند شد.
رحيمي با اشاره به انتقاد به حضور دو تيم ابومسلم خراسان و ذوب‌آهن اصفهان در ليگ برتر بدون شركت در رقابت‌هاي زيرگروه گفت: هندبال اصفهان در سال‌هاي قبل يك سهميه به تهران قرض داده بود كه اكنون حق اين استان را برگردانده‌ايم. خراسان نيز در سال‌هاي قبل 2 سهميه در ليگ برتر داشت كه به دليل مشكلات مالي حضور آنها منتفي شده بود. اكنون يكي از سهميه‌هاي هندبال خراسان به اين استان بازگشته است.
وي افزود: از منتقدان مي‌پرسم كه آيا با حضور اين دو تيم حقي ضايع شده است و آيا فدراسيون ابومسلم و ذوب‌آهن را جايگزين تيمي كرده است؟ دلسوزان هندبال از حضور دو ظرفيت تازه در ليگ برتر خوشحال هستند وتنگ نظري نمي‌كنند. به صراحت اعلام مي‌كنم از هر نهاد و موسسه‌اي كه توان مالي تيم‌داري در ليگ برتر را دارد استقبال مي‌كنيم و راه براي حضور آنها هموار است.
وي در خصوص پايان مهلت ثبت‌نامه و اعلام آمادگي تيم‌ها براي حضور در ليگ برتر گفت: با وجود آنكه 30 خرداد را براي پايان اين مهلت اعلام كرده‌ايم؛ اما اگر در نشست فردا مشخص شود كه مشكلات حضور يك تيم با فرصتي ده پانزده روز حل شود، اين مهلت را در اختيار باشگاه‌هاي متقاضي قرار مي‌دهيم و در اين خصوص سخت‌گيري نمي‌كنيم.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن