تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819446301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار اهواز خواستار شد؛ همكاري دانشگاه شهيد چمران در تدوين چشم‌انداز 20 ساله عمران و توسعه شهري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شهردار اهواز خواستار شد؛ همكاري دانشگاه شهيد چمران در تدوين چشم‌انداز 20 ساله عمران و توسعه شهري


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اجتماعي

شهردار اهواز خواستار همكاري دانشگاه شهيد چمران و اعضاي هيأت علمي اين دانشگاه در زمينه تدوين اولين برنامه پنج ساله و چشم انداز 20 ساله عمران و توسعه شهري شهر اهواز شد.

به گزارش خبرگزاري ايسناي خوزستان - حيدر نجفي در نشست مشترك سرپرست و هيأت رئيسه دانشگاه شهيد چمران گفت : به همين منظور كميته‌هاي تخصصي اداري مالي، خدمات شهري، عمران شهري، فرهنگي اجتماعي، حمل و نقل و ترافيك و معماري و شهرسازي پيش بيني شده است. اميدواريم دانشگاه شهيد چمران با معرفي اساتيد مجرب در كارگروه هاي مختلف در تدوين اين برنامه‌ها شهرداري اهواز را ياري كند.

وي همچنين خواستار همكاري دانشگاه شهيد چمران در برگزاري همايش‌هاي مشترك، كمك علمي در خصوص بهبود و توسعه فضاي سبز شهر و انجام طرحهاي تحقيقاتي و پژوهشي در شهرداري اهواز شد.

دكتر مرتضي زرگر شوشتري ، سرپرست دانشگاه شهيد چمران اهواز نيز با ابراز خرسندي از برگزاري اين جلسه مشترك آمادگي كامل دانشگاه شهيد چمران اهواز را در زمينه هاي مورد درخواست شهرداري اهواز اعلام كرد.

وي همچنين با اشاره به خطرات تردد دانشجويان در اطراف دانشگاه خواستار مكانيزه كردن پل هاي هوايي مقابل درب اصلي و مجتمع خوابگاهي خواهران شد.

در اين جلسه همچنين از شهرداري اهواز درخواست شد با توجه به حضور حدود چهار هزار نفر دانشجو در مجتمع خوابگاهي، شهرداري اهواز نسبت به احداث پارك محله‌اي در اين مجتمع اقدام كند.

افزايش خطوط و اتوبوس هاي شهري در مسيرهاي منتهي به دانشگاه شهيد چمران جهت سهولت رفت وآمد دانشجويان از خوابگاه هاي پراكنده دانشجويي سطح شهر و بازسازي و تعويض تابلوهاي شهداي دانشگاه در بلوار اصلي دانشگاه نيز از ديگر درخواستهاي دانشگاه شهيد چمران اهواز بود .

در پايان اين جلسه پس از بحث و بررسي مسئوولان دانشگاه و شهرداري اهواز در خصوص مسايل مختلف مقرر گرديد در اسرع وقت همكاري هاي لازم در زمينه هاي درخواستي انجام گردد .
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن