تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه از خراسان شمالي/ مدير تربيت بدني دانشگاه بجنورد:امكانات ورزشي دانشگاه پاسخگوي نياز دانشجويان نيست اولين كانون زنان خير در خراسان شمالي تاسيس شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /اخبار كوتاه از خراسان شمالي/ مدير تربيت بدني دانشگاه بجنورد:امكانات ورزشي دانشگاه پاسخگوي نياز دانشجويان نيست اولين كانون زنان خير در خراسان شمالي تاسيس شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - بجنورد
سرويس: شهرستان‌ها

مدير تربيت بدني دانشگاه بجنورد گفت: امكانات ورزشي اين واحد آموزش عالي پاسخگوي نياز دانشجويان نيست.

علي گلستاني در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، افزود: به علت تازه تاسيس بودن دانشگاه، امكانات ورزشي آن در سطح بسيار پاييني قرار دارد كه مسوولان بايد براي رفع اين محروميت با تخصيص اعتبارات لازم دانشگاه را ياري كنند.

وي ادامه داد: اكنون از سالن ورزشي شهرداري به صورت استيجاري براي برنامه‌هاي ورزشي دانشگاه استفاده مي شود كه تنها براي رشته‌هاي واليبال، فوتسال و بسكتبال امكانات دارد.

وي ساخت يك سوله ورزشي را از جمله طرح‌هاي در دست ساخت اين دانشگاه ذكر كرد و افزود: بايد با تدوين طرحي جامع امكانات ورزشي مورد نياز دانشگاه را در كنار يكديگر فراهم كرد.

گلستاني ادامه داد: دانشگاه چه از جهت برخورداري از فضاي فيزيكي ورزشي استاندارد و چه از جهت اعتبار در مضيقه است كه بايد تلاش شود تا اين شاخص‌ها به استانداردهاي كشوري نزديك شود.

وي بيان كرد: اكنون دو كارشناس تربيت بدني آقا و خانم و تعدادي مربي به عنوان نيروهاي تربيت بدني در دانشگاه مشغول به فعاليت هستند كه با توسعه امكانات ورزشي دانشگاه، بايد نيروهاي متخصص نيز بكار گرفته شود.

وي افزود: مسوولان استاني نيز بايد با تخصيص اعتبار و امكانات براي رفع محروميت ورزشي دانشگاه را كمك كنند تا دانشجويان دست كم از امكانات ورزشي معمول ديگر دانشگاه‌ها برخوردار شوند.

اين مسؤول بيان كرد: با وجود امكانات كم دانشگاه، دانشجويان براي حضور در المپيادهاي كشوري و برنامه‌هاي ورزشي غيرالمپيادي در رشته‌هاي واليبال، فوتسال، تنيس روي ميز و شطرنج آماده مي‌شوند.

اولين كانون زنان خير در خراسان شمالي تاسيس شد

مشاور فرماندار بجنورد در امور بانوان:

نيازها و آسيب‌هاي شهرنشيني وجود نهادهاي هادي را براي زنان ضروري مي‌كند

مشاور فرماندار بجنورد در امور بانوان هدف از تاسيس اين كانون را گسترش و نهادينه كردن مشاركت فعال و حضور آگاهانه زنان در فعاليت‌هاي عام المنفعه ذكر كرد.

نسرين نجاتپور در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، افزود: در اين كانون زنان توانمند از جنبه‌هاي مالي، علمي و فرهنگي شناسايي مي‌شوند و با تدوين برنامه‌هاي راهبردي، ميان آنان و زنان نيازمند پل ارتباطي برقرار و از قابليت‌هاي آنان بهره‌گيري مي‌شود.

وي ادامه داد: همچنين در اين كانون با برگزاري برنامه‌هاي آموزشي براي توانمندسازي زنان جهت مقابله با بحران تلاش مي‌شود و نيز مهارت‌هاي زندگي، پيشگيري از آسيب‌هاي رواني و اجتماعي، مسايل بهداشت روان و جسم و ديگر مسايل مورد نياز با برگزاري كارگاه هاي آموزشي به آنان آموزش داده مي‌شود.

وي برگزاري اردوهاي تفريحي، ورزشي و كلاسهاي فرهنگي و هنري را از ديگر برنامه‌هاي آموزشي كانون زنان خير ذكر كرد و افزود: عضوگيري از بانوان در اين كانون آغاز شده است.

مشاور فرماندار بجنورد در امور بانوان گفت: نيمي از جمعيت جامعه را زنان تشكيل مي‌دهند و اين جمعيت عظيم در توسعه مشاركت‌هاي عمومي نقش تعيين كننده دارند.

نجات پور ادامه داد: از سويي با توجه به زندگي شهري و مشكلات و آسيب‌ها و نيازهاي زنان در شهرها وجود نهادهاي حمايتي و مراكز هادي براي آنان ضروري است.

كانون زنان خير با همكاري دفتر امور بانوان فرمانداري بجنورد و جمعيت هلال احمر خراسان شمالي تاسيس شده است.

انتهاي پيام
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن