تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820767681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ژنرال نادر را ناك اوت كرد // وداع شيرين عليرضا منصور يان با فتح جام


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ژنرال نادر را ناك اوت كرد // وداع شيرين عليرضا منصور يان با فتح جام


تيم استقلال تهران موفق شد ماراتن سنگين و نفس گير جام حذفي را با پيروزي پشت سر گذارد تا با اين برد چهره بيست و يكمين قهرمان جام حذفي فوتبال باشگاه هاي كشور مشخص شود.

تيم فوتبال استقلال در حالي پا به ميدان مسابقه گذاشت كه در ابتداي بازي ياران تيم استقلال به منظور قدرداني از زحمات عليرضا منصوريان كاپيتان با تجربه اين تيم كه قرار بود در بازي مقابل پگاه از دنياي مستطيل سبز خداحافظي كند با لباس هاي مزين شده به عكس و شماره 10 اين بازيكن وارد زمين مسابقه شدند و عكسي را به يادگار گرفتند.
با شروع مسابقه شاگردان امير قلعه نوعي براي جبران نتيجه يك بر صفر ديدار رفت ، بازي را طوفاني آغاز كردند و در همان دقايق نخستين موقعيت هاي حساسي را به روي دروازه پگاه خلق كردند.
در اين بازي حضور مجتبي جباري هافبك خلاق تيم استقلال در تركيب اين تيم بسيار مشهود بود. در بازي قبل استقلال، جباري بنابر سخت گيري هاي علي دايي سر مربي تيم ملي به بازي با پگاه نرسيد ومي توان از اين مسئله به عنوان يكي از دلايل شكست اين تيم در بازي رفت ياد كرد.
در نيمه نخست اين ديدار علي عليزاده و فرهاد مجيدي موقعيت هاي بسيار خطرناكي را از دست دادند تا در ادامه استقلال براي تعويض نتيجه كار دشواري را داشته باشد.
سرانجام در دقيقه 15 مسابقه پاس مجتبي جباري به عمق خط دفاعي پگاه به مهدي امير آبادي رسيد و اين بازيكن از خروج ناموفق علي نظر محمدي بهترين استفاده را كردو با يك ضربه استادانه توپ را به زيبايي هر چه تمام تر وارد دروازه پگاه كرد تا همه چيز به تساوي كشيده شود.
در اين نيمه بازيكنان تيم پگاه با 6 هافبك در فكر گل نخوردن بودند . دو تيم ليگ برتري فوتبال كشورمان كه در ليگ چندان موفق ظاهر نشند اين بار براي اثبات توانايي هاي خود در جام حذفي مقابل هم قرار گرفتند. در اين ميان بازيكنان استقلال موفق تر از حريف گيلاني خود ظاهر شدند و با شروع نيمه دوم بازيكنان تيم استقلال كه به خوبي مي دانستند كار دشواري را در ادامه خواهند داشت تلاش زيادي براي باز كردن دروازه تيم پگاه انجام دادند.
از نكات جالب توجه اين نيمه مي توان به حركات علي نظر محمدي سنگر بان تيم پگاه اشاره كرد كه با شروع نيمه دوم با پوشيدن لباس رغيب تيم استقلال يعني قرمر سعي در تضعيف روحيه ياران آبي پوش پايتخت داشت.
در اين نيمه ريتم يكنواخت و كند بازي به خوبي مشهود بود. بازيكنان تيم پگاه دوست داشتند كار به وقت اضافه كشيده شود و در آن جا شانس خود را امتحان كنند و بازيكنان تيم استقلال هم حاضر به ريسك كردن و سراپا حمله شدن نبودند. تيم استقلال بعد از آن كه در نيمه اول بازي موقعيت هاي خطرناكي را از دست داد در نيمه دوم با مشكل مواجه شد.
در دقايق پاياني خطرناك ترين حركات بازيكنان استقلال ضربه مجتبي جباري در دقيقه 78 بازي بود كه با برخورد با ديرك افقي دروازه از كنار زمين خارج شد. بعد از آن كه دو تيم در پايان 90 دقيقه قانوني مسابقه موفق به كسب نتيجه لازم نشدند كار به وقت اضافي كشيده شد .
در دقيقه 4 وقت اضافي اول مجتبي جباري ملي پوش تيم استقلال موفق شد گل دوم تيمش را وارد دروازه تيم پگاه كند تا در روز تولدش ، خود هديه اي به تيمش تقديم كرده باشد. بعد از به ثمر رسيدن اين گل آرش برهاني مهاجم تعويضي تيم استقلال توپ را وارد دروازه نظر محمدي كردتا اين گل پاياني براي ناكامي هاي اين بازيكن در اين فصل باشد.
در دقايق پاياني مسابقه شاهد اخراج امير حسين صادقي مدافع تيم استقلال بوديم . بعد از اخراج اين بازيكن تيم استقلال در لاك دفاعي فرو رفت تا بازيكنان پگاه فرصتي براي خود نمايي پيدا كنند ولي ديگر اين تلاش ها فايده اي نداشت و تيم استقلال در شبي رويايي موفق به تصاحب پنجمين عنوان قهرماني فوتبال باشگاه هاي كشور شود./110
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن