تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820946910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشی از تمرین پرسپولیس با مربی آلمانی


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: برق زوبل همه را گرفت!گزارشی از تمرین پرسپولیس

شنبه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از یك روز تاخیر و در حال و هوای خاصی برگزار شد. در این روز تماشاگران زیادی برای استقبال از مربی آلمانی تیمشان به ورزشگاه كار گران آمدند.زوبل، منظم تر از پروینساعت15/16 دقیقه آرش فرزین، محمدرضا فاضلی و رایتر زوبل با ماكسیما ی سفیدرنگ وارد كارگران شدند كه این مربی آلمانی حسابی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. علی پروین كه همیشه به عنوان اولین نفر در تمرین حاضر می شد این بار با 10 دقیقه تاخیر نسبت به زوبل به كارگران آمد تا مشخص شود این مربی آلمانی بسیار دقیق و منظم است.جلسه معارفه بدون حضور خبرنگارانساعت 30/16 دقیقه جلسه معارفه راینر زوبل و بازیكنان پرسپولیس در رختكن كارگران برگزار شد كه عكاسان اجازه یافتند چند دقیقه ای از این جلسه عكس بگیرند اما باز هم خبرنگاران در روز خبرنگار مورد بی مهری قرار گرفتند و به جایگاه خبرنگاران منتقل شدند.حضور بانوان15نفر از بانوان هوادار پرسپولیس زحمت رفتن به كارگران را به جان خریدند اما مسئولان این ورزشگاه به آنها اجازه ورود به داخل ورزشگاه را ندادند و آنها مجبور شدند از پشت ترده ها تمرین تیم مورد علاقه خود را تماشا كنند.

زوبل كار خود را آغاز كردراینر زوبل، اولین نفری بود كه از رختكن بیرون آمد و پای به چمن ورزشگاه گذاشت و مابقی نیز پشت سر او وارد زمین شدند تا تمرین پرسپولیس رسماً از ساعت 17 آغاز شود.پرسپولیسی ها بی انضباط هستند!در ابتدای تمرین زوبل از بازیكنان در خواست كرد به طور منظم در یك خط قرار بگیرند و خود را آماده دویدن كنند كه ناگهان این مربی آلمانی از كوره در رفت و با فریاد به بازیكنان گفت: شما چقدر بی انضباط هستید؟ حتی ایستادن در یك صف به صورت منظم را بلد نیستید!فینال جام ملتها در كارگرانبازی فینال جام ملت های آسیا میان دو تیم ژاپن و چین به طور مستقیم از بلندگوی ورزشگاه كارگران پخش شد و هنگامی كه سعد كمیل كویتی سوت پایان این دیدار را به صدا در آورد، هواداران پرسپولیس ابراز خوشحالی كردند.تراپاتونی در كارگران!ظاهراً راینر زوبل آلمانی علاقه زیادی به جیوانی تراپاتونی دارد. او دیروز با تیپی همانند تراپ بر سر تمرین حاضر شد و مثل او هم با یك دست سوت می زد تا نشان دهد چقدر با تراپاتونی شباهت دارد!علاقه زوبل به قباخلومقداد قباخلو، مهاجم جوان پرسپولیس كه موهای خود را زرد رنگ كرده شدیداً مورد توجه زوبل قرار گرفت و این مربی آلمانی فكر كرد او خارجی است و به خاطر همرنگ بودن موهای قباخلو با موهایش او را به عنوان سرگروه و تمرین دهنده انتخاب كرد و بازیكنان مجبور شدند طبق نظر قباخلو تمرین كنند.مسئولان نیامدندبر خلاف شنیده ها مبنی بر حضور اعضای باشگاه پرسپولیس در این تمرین، هیچكدام از آنها خود را به كارگران نرساندند و محمود خوردبین هم با تاخیر آمد.ناراحتی زوبلاولین تمرینی كه بازیكنان به دستور زوبل آن را انجام دادند به پرتاب اوت مربوط شد كه باز هم این تمرین باعث گردید زوبل عصبی شود و با داد و فریاد بگوید: مگر شماها زور ندارید كه مثل دخترها اوت پرتاب می كنید؟شعار علیه بگوویچاخلاق و رفتار زوبل آلمانی بسیار مورد  توجه پرسپولیسی ها قرار گرفت و به همین دلیل آنها روز گذشته تا توانستند علیه وینگو بگوویچ شعار دادند و به تشویق زوبل پرداختند.

تساوی قرمز و نارنجیبه این دلیل كه زوبل شناخت كافی از بازیكنان پرسیولیس ندارد روز گذشته بازی دستگرمی فوتبال را در سه وقت 30 دقیقه ای در نظر گرفت كه در پایان دو تیم قرمز و نارنجی به تساوی 2 بر2 دست یافتند.برق زوبل، قلیچ را هم گرفتهنگامی كه نیمه اول بازی تمام شد، وحید قلیچ هم به كار گران آمد و به مربی آلمانی پرسپولیس معرفی شد. وحید قلیچ سریعاً نزدیك یكی از دروازه ها رفت و نكات لازم را به دروازه بانهای تیم گوشزد می كرد كه باز هم زوبل عصبی شد و با فریاد به قلیچ تذكر داد در موقع تمرین حق حرف زدن با گلرها را ندارد كه این مساله باعث ناراحتی قلیچ شد و تا آخر تمرین گوشه ای ایستاد و با ناراحتی تمرین را تماشا كرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن