تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه با برنده حج عمره


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مصاحبه با برنده حج عمره

- اگر ممكن است خودتان را معرفی كنید؟من ملیحه اسكندری برنده جایزه سفر حج عمره موسسه تبیان هستم

    - می شه بیشتر راجع به خودتان برای ما بگویید؟بازنشسته وزارت دفاع هستم تحصیلاتم دیپلم است در حال حاضر خانه دار هستم و دارای 2 فرزند پسر و نوید پسرم كه همراهم است سال دوم مهندسی شیمی دانشگاه تهران است.

   

- ازچه طریقی و چه مدت است كه با سایت ما آشنا شدید؟از طریق یكی از دوستانم كه ایشان كارمند مركز اطلاع رسانی دانشكده هنر است با سایت شما آشنا شدیم دوستم سایت شما را به ما معرفی كرد و از سایت شما بسیار تعریف كرد پسرایشان هم برنده یك ربع سكه از موسسه تبیان شده و بانی این مسئله پسرم نوید است چون همان شب كه به خانه برگشتیم وارد سایت شما شد و حدود یكسال است كه از سایت شما دیدن می كنیم.

   

- آقا نوید شما سایت تبیان را چگونه می بینید؟سایت بسیار خوبی است مسابقات و جایزه های خوبی هم دارد.- فقط جایزه های خوبی دارد؟!نه من حدود یكسال است با سایت شما آشنا شدم و می توانم بگم خیلی پر بار است و نسبت به سال گذشته پر بارتر هم شده.

   

- مرتب درمسابقات شركت می كنید؟ جواب سوالات مسابقات را چگونه پیدا می كنید؟بله تقریباً- باهم فكری اعضا خانواده و بیشتر ازخود مقالات سایت استفاده می كنیم.

- خانم اسكندری می توانید از موقعی كه متوجه شدید كه برنده سفر حج عمره ما هستید برای ما بگوید؟از طریق پسرم نوید متوجه شدم چون چند روز ی بود درگیر اسباب كشی بودم و وقت نكرده بودم به سایت شما برم نوید من رو صدا زد و گفت مامان یك چیز بگم سكته نكنی گفت شما برنده حج عمره شدید و من خیلی خوشحال شدم.

- می توانم خواهش كنم خاطره آن روز را با خط خودتان برای ما بنویسید؟بله حتما"





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1059]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن