تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مقام صهيونيست:آتش بس با حماس شامل آزادي شاليت نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك مقام صهيونيست:آتش بس با حماس شامل آزادي شاليت نخواهد بود
يك مقام رژيم اشغالگر اعلام كرد آتش بس احتمالي ميان اسرائيل و جنبش حماس در نوار غزه شامل آزادي گلعاد شاليت(نظامي اسيرصهيونيست) نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه، اين مسئول اسرائيلي گفت : در مذاكرات دستيابي به آتش بس با حماس، پيشرفتهاي بسياري به دست آمده است، اما آزادي گلعاد شاليت جزئي از توافقات مربوط به آتش بس نخواهد بود.

اين مسئول اسرائيلي كه خواست نامش فاش نشود؛ افزود: آتش بس با حماس كه با ميانجيگري مصر صورت مي گيرد در دو مرحله انجام خواهد شد.

به گفته وي، مرحله نخست مبتني بر توقف خشونت ميان دو طرف و بازگشايي گذرگاههاي اسرائيلي خواهد بود و در مرحله دوم نيز پيشرفت در موضوع آزادي گلعاد شاليت و بازگشايي گذرگاه رفح بررسي خواهد شد.

لازم به ذكر است هيئتي از جنبش حماس براي ديدار با عمر سليمان رئيس سازمان اطلاعات مصر و دريافت پاسخ رژيم صهيونيستي درباره آتش بس وارد قاهره شده است.

رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) اخيرا تاكيد كرده بود: رژيم صهيونيستي با طفره رفتن از آزادي زندانيان فلسطيني، روند مذاكرات براي آزادي گلعاد شاليت را با مانع روبرو كرده است.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن