تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم هاي كوتاه اكران عمومي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: فيلم هاي كوتاه اكران عمومي مي شوند
تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: در نخستين برنامه "سينما فردا" ويژه اكران عمومي فيلم‌هاي كوتاه داستاني و مستند مركز نمايش فيلم كوتاه معاونت سينمايي حوزه هنري پنج فيلم كوتاه در سالن شماره 2 سينما سپيده به نمايش درمي‌آيد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، محمدعلي حجازي مدير مركز نمايش فيلم كوتاه معاونت سينمايي در اين باره گفت: اين برنامه با هدف تقويت سينماي ملي، اعتقادي و انساني در عرصه فيلم كوتاه و همچنين توسعه صنعت فيلمسازي كوتاه با حمايت از اين مركز از توليد كنندگان فيلم كوتاه به اجرا درمي‌آيد.

حجازي ادامه داد: برنامه‌ريزي براي راه‌اندازي اين حركت از شهريورماه سال گذشته آغاز شده و تاكنون تعداد زيادي فيلم كوتاه داستاني و مستند دريافت كرده‌ايم. علاوه بر اين مجوز نمايش عمومي اكثر اين فيلم‌ها را از اداره كل ارزشيابي و نظارت بر سينماي حرفه‌اي وزارت ارشاد دريافت كرده و جدول زمان اكران آنها را نيز بسته‌ايم.

مدير سينما فردا به اعلام عناوين فيلم‌هاي نخستين برنامه اين سينما پرداخت و گفت: "معراج" و "بن‌بست مهربان" ساخته نرگس آبيار، "سبقت" قاسم ميراعلمي و "سين هفتم" هوشنگ حسيني به همراه مستند "دماغ ايراني" شهرام ميراب اقدم و فرهنگ آدميت در نخستين برنامه روي پرده مي‌رود و سپس نشست نقد و بررسي آنها برپا خواهد شد.

وي در پايان خاطرنشان ساخت: راه‌اندازي بازار فيلم كوتاه در داخل، تلاش براي حضور فيلم‌هاي كوتاه اين برنامه در جشنواره‌هاي بين‌المللي و بازارهاي جهاني و اكران اين فيلم‌ها در شهرستان‌ها از ديگر برنامه‌هايي است كه اين مركز درصدد اجراي آنها است.

اكران عمومي فيلم‌هاي كوتاه در برنامه سينما فردا ساعت 18 دوشنبه هر هفته برگزار مي‌شود و علاقمندان براي ديدن اين فيلم‌ها مي‌توانند به سينما سپيده در تقاطع خيابان‌هاي وصال و انقلاب مراجعه كنند.

انتهاي پيام//
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن