تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821004892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خراسان رضوي: تعميق فرهنگ فاطمي در راس برنامه‌هاي هفته زن


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار خراسان رضوي: تعميق فرهنگ فاطمي در راس برنامه‌هاي هفته زن
معاون سياسي اجتماعي استانداري خراسان رضوي گفت: تعميق فرهنگ فاطمي و اصلاح بينش جامعه نسبت به جايگاه و منزلت زن به ويژه مقام مادر در تمام سطوح جامعه ضروري است.

قهرمان رشيد روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته زن در مشهد افزود: در جامعه اسلامي زن و مرد مكمل يكديگرند لذا بايد با پرهيز از نگاه متعصبانه به حضور موثر زنان در جامعه، زمينه استفاده از تواناييها و انديشه‌هاي اين قشر بيش از پيش در جامعه فراهم آيد.

وي با اشاره به نزديكي هفته زن و ميلاد حضرت زهرا(س) گفت: بايد همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت كامل و جامع با توجه به ابعاد مختلف شخصيتي حضرت زهرا(س) به معرفي زواياي شخصيت معنوي آن حضرت بپردازند.

او افزود: در عين حال بايد الگوپذيري اقشار مختلف جامعه از بانوي نمونه جهان اسلام ترويج شود.

معاون استاندار خراسان رضوي با تاكيد بر ارايه الگويي دست يافتني از شخصيت حضرت زهرا(س) در جامعه گفت: نيازمند معرفي الگويي جامع از تمام ابعاد شخصيتي حضرت زهرا(س) به جامعه هستيم.

وي از تمامي دستگاه‌ها و نهادهاي استان، رسانه‌ها و صدا و سيما خواست تا با پرهيز از نگاه تك بعدي، به تحليل و تفسير ابعاد مختلف شخصيتي حضرت زهرا(س) بپردازند.

او با اشاره به لزوم آشناسازي نسل جوان با فرهنگ و سيره فاطمي گفت:
محورهاي عمده برنامه‌هاي هفته زن را مباحث فرهنگي و اجتماعي تشكيل مي‌دهند.

وي در اين راستا معرفي ابعاد شخصيتي حضرت زهرا(س)، افزايش معرفت و ارتقا سطح فرهنگي جامعه به ويژه دختران جوان نسبت به ابعاد وجودي حضرت و بررسي و تبيين عوامل و موانع ارتقا وضعيت زنان در جامعه را از جمله اين محورهاي ذكر كرد.

اهدا لوح تقدير و تجليل از فرهيختگان و نخبگان زن، نصب پوسترهاي تبليغي ، معرفي زنان فرهيخته، نمونه و ايثارگر استان، اعزام سخنران و مولودي خوان به مراسم و برگزاري برنامه‌هاي ويژه اين ايام در هياتهاي مذهبي محلات، برگزاري نشست ويژه خواهران و نمايشگاه آثار هنري خواهران بخشي از برنامه‌هاي هفته زن در خراسان رضوي هستند.ك/‪۲‬
روزهاي اول تا هفتم تير ماه "هفته زن" نامگذاري شده است.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن