تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمك 550 ميليوني سازمان به استقلال ساعدي: كليه‌ي تعهدات بازيكنان پرداخت مي‌شود تحت هر شرايطي قلعه‌نويي سرمربي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كمك 550 ميليوني سازمان به استقلال ساعدي: كليه‌ي تعهدات بازيكنان پرداخت مي‌شود تحت هر شرايطي "قلعه‌نويي" سرمربي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سازمان تربيت‌بدني مبلغ550 ميليون تومان به باشگاه استقلال تهران كمك كرد.

هاشم ساعدي، سخنگوي باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين خبر اظهاركرد: سازمان تربيت بدني در راستاي كمك‌هاي مالي‌اش به باشگاه استقلال، مبلغ 550 ميليون تومان را در ماه جاري به اين باشگاه اختصاص داده كه با اين حساب، مجموع كمك‌هاي سازمان به باشگاه استقلال از شروع فصل گذشته تاكنون به بيش از دو ميليارد تومان رسيد.

وي افزود: استقلال در فصل گذشته بيش از چهار ميليارد تومان هزينه داشته كه علاوه بر دو ميليارد سازمان تربيت بدني، مابقي آن از طريق اسپانسر، فدراسيون فوتبال، رضايت‌نامه‌ي بازيكنان، كمك شهرداري تهران و ساير ارگان‌ها حاصل شده است.

ساعدي افزود: حمايت‌هاي بي‌دريغ علي‌آبادي، رييس سازمان تربيت‌بدني، كيومرث هاشمي و تلاش تك‌تك اعضاي هيات مديره و مديريت باشگاه براي حل مشكلات مالي، كمك موثري براي رفع اين مشكلات بوده است.

سخنگوي باشگاه استقلال تهران افزود: با كمك‌هاي اخير قطعا پس از پايان رقابت‌هاي جام حذفي، باشگاه خواهد توانست به اكثر تعهدات خود به بازيكنان عمل كرده و براي فصل آينده نيز برنامه‌ريزي مناسبي جهت جذب بازيكنان مورد نظرش انجام دهد.

ساعدي با اشاره به ديدار برگشت فينال جام حذفي در برابر پگاه اظهار كرد: قطعا بازي حساس و مهمي است اما، مطمئنا تاثير حضور هواداران و نقش پررنگ آنها در قهرماني استقلال، از نكاتي است كه هميشه مورد توجه بوده است. اين بار نيز از هواداران پرشور استقلال درخواست داريم تا با حضور در استاديوم آزادي با تشويق تيم محبوب خود شرايط را براي كسب يك موفقيت ديگر فراهم كنند.

ساعدي به هوادران توصيه كرد كه در اين ديدار با حفظ حرمت و كرامت و با احترام به راي داور تنها تيم محبوب خود را تشويق كرده و شرايط را براي انجام يك بازي جوانمردانه و زيبا از سوي هر دو تيم فراهم كنند.

وي گفت: بازي فوتبال غيرقابل پيش‌بيني است اما، هر تيمي كه به درستي از موقعيت‌ها استفاده كند، مي‌تواند پيروز ميدان باشد.

سخنگوي باشگاه استقلال هم‌چنين در مورد سرنوشت امير قلعه‌نويي پس از ديدار جام حذفي گفت: استقلال چه قهرمان شود، چه در كسب عنوان قهرماني تحت هر شرايطي ناكام بماند، قلعه‌نويي فصل آينده سرمربي استقلال خواهد بود. در حال حاضر نيز تيم آينده‌ي استقلال و جذب بازيكنان با نظر قلعه‌نويي در حال انجام است.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن