تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821149273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار اصفهان: مردم با شكيبايي دولت و مجلس را در رفع مشكلات كشور ياري كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار اصفهان: مردم با شكيبايي دولت و مجلس را در رفع مشكلات كشور ياري كنند
خبرگزاري فارس: استاندار اصفهان گفت: دولت و مجلس با همكاري و همدلي خود درصدد رفع مشكلات اقتصادي كشور هستند و مردم با تحمل مشكلات كمك بزرگي به دولت و مجلس مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از مباركه، سيد مرتضي بختياري ظهر امروز در مراسم اردوي فرهنگي رزمي مديران دستگاههاي اجرايي استان اصفهان در مركز آموزش امام علي(ع) شهرستان مباركه اظهار داشت: مسلمانان بايد از عزت و شرف خود دفاع كنند و چنين اردوها و برنامه‌هايي سبب آمادگي مردم و مسئولين براي مشكلات احتمالي مي شود.
وي با اشاره به حاكميت ولايت فقيه در نظام اسلامي ايران تصريح كرد: زندگي در دوران حاكميت ولايت مطلقه فقيه افتخار بزرگي است و مي‌توان با عمل به دستورات ولايت فقيه به توصيه‌هاي اسلامي جامه عمل پوشاند.
استاندار اصفهان مديران بسيجي دستگاهها را هدايت كننده اصلي جنگ تحميلي خواند و بيان داشت: اكثر مسئولين كشور بسيجي هستند و در جنگ تحميلي حضور داشتند.
وي افزود: نواي گرم بسيج و تفكر بسيجي مي‌تواند موجب پيوند بين مردم و مسئولين شود، تفكر بسيجي تحول مثبت ايجاد مي‌كند به همين دليل بايد سعي كرد اين تفكر را در جامعه گسترش داد.
بختياري تورم و گراني اخير در كشور را از توطئه‌هاي قدرت‌هاي اقتصادي دنيا و باندهاي مافيايي اقتصادي داخل كشور دانست و گفت: دولت و مجلس در پناه حمايت مردم با همكاري و همدلي يكديگر درصدد رفع مشكلات اقتصادي كشور هستند و مردم نيز بايد تلاش كنند تا با توكل به خدا و صبر در مقابل گراني و تورم، مسئولين استان را ياري دهند.
وي در ادامه با ابراز خرسندي از تشكيل گردان مديران، برگزاري چنين اردوهايي را موجب افزايش توفيقات الهي به مردم و آمادگي مردم و مسئولين در برابر مشكلات دانست و گفت: اين برنامه‌ها باعث ايجاد آرامش و زنده كردن اميد در دل مردم در شرايط سخت كنوني مي‌شود.
فرمانده سپاه منطقه اصفهان نيز در ادامه برگزاري اردوي فرهنگي رزمي مديران دستگاههاي اجرايي استان اصفهان را ابتكار خوبي دانست و اظهار داشت: اين اردو از آذر سال گذشته همزمان با سالروز تشكيل بسيج آغاز شده است.
غلامعلي حيدري افزود: تفكر بسيجي يكي از عوامل نشاط و تحرك در مردم است و برنامه‌هاي بسيج با هدف ايجاد تحرك، نشاط و پويايي در جامعه اجرا مي‌شود.
وي با اشاره به برنامه‌هاي بسيج در سال جاري بيان داشت: اعزام بيش از 50 هزار نفر از بسيجيان سراسر استان به مرقد امام خميني (ره) و شركت بيش از 300 هزار نفر در طرح‌هاي هجرت تابستان از فعاليت‌هاي ناحيه بسيج در استان اصفهان بوده است.
انتهاي پيام/ف
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن