تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح جامع ترافيك شهر همدان گره رفت و آمد را باز مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طرح جامع ترافيك شهر همدان گره رفت و آمد را باز مي كند
همدان - خبرگزاري مهر: معاون عمراني استاندار همدان گفت: طرح ساماندهي ترافيك شهر همدان هرچه سريعتر بايد به اجرا در آيد تا گره هاي ترافيكي شهر زودتر باز شود.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، سيد حسن موسوي پيش از ظهر امروز در شوراي حمل و نقل و ترافيك استان همدان با بيان اينكه افزايش روز افزون تعداد خودروها در شهر همدان بر مشكلات ترافيكي اين شهر افزوده است، اظهار داشت: معضل ترافيك از اساسي‌ترين مشكلات شهرهاي توريست‌پذير است و در اين زمينه بايد طرح جامع ساماندهي ترافيك شهر همدان هرچه سريع‌تر بايد اجرايي شود.

موسوي خاطرنشان كرد: تاكسي‌هاي گردشي و خطي بايد مورد توجه قرار گيرند و نحوه خدمات‌دهي آنان به مسافران بررسي شود.

وي با اشاره به مشكلات ترافيكي موجود در رينگ اول شهر و تردد خودروها در اين محدوده، عنوان كرد: حل اين مشكل نيازمند برنامه‌ ريزي و تصميم‌ گيري صحيح است.

در ادامه اين جلسه مدير پروژه مطالعاتي ساماندهي حمل و نقل ترافيك شهر همدان ضمن ارائه گزارشي از روند اجراي پروژه مطالعاتي بيان داشت: مطالعات ساماندهي حمل و نقل و ترافيك شهر همدان در سه بخش سيستم حمل و نقل همگاني شهر، بافت قديمي شهر و اصلاح هندسي تقاطع‌ها انجام مي‌شود.

حسن‌زاده افزود: متأسفانه فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومي و همگاني هنوز در همدان نهادينه نشده است و استقبال شهروندان از اين حركت كمرنگ است.
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن