تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش تنفر جهاني از سياست دولت آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افزايش تنفر جهاني از سياست دولت آمريكا
كنگره آمريكا گزارشي ارائه كرد كه نشان مي دهد جنگ افروزي هاي اين كشور سبب شده است ميزان تنفر از سياست دولت آمريكا در جهان به بالا ترين حد خود برسد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه ، براساس اين گزارش تزوير سران آمريكا در تظاهر به ارزش هاي دموكراتيك نيز سهم مهمي در انزجار جهاني از سياست آمريكا دارد.

جورج بوش ديروز به خاطر جنگ افروزي در جهان عذرخواهي و از به كشته دادن سربازان آمريكايي ابراز تأسف كرد .

يك كميسيون مجلس نمايندگان آمريكا اعلا م كرد: مخافت با سياست آمريكا به ويژه دركشورهاي اسلا مي و آمريكاي لا تين به پايين ترين ميزان از سال 2002 رسيده است .

بر اساس مطالعاتي كه برروي داده هاي آماري موسسات نظرسنجي و نظركارشناسان صورت گرفته است دليل اين انزجار حمايت آمريكا از حكومت هاي خودكامه اعلا م شده است .

اين درحالي است كه آمريكا خود را قهرمان دموكراسي ، رعايت حقوق بشر و احترام به قوانين معرفي مي كند.

بيل دلا هانت ، مسئول مسائل مربوط به حقوق بشر و سازمان هاي بين المللي در مجلس نمايندگان آمريكا اعلا م كرد: نيروي نظامي آمريكا يك تهديد است و ديگر نقش حمايتي ندارد.

وي گفت : نيروي نظامي آمريكا عامل ترس ، خشونت و شكنجه و نمونه بي عدالتي است .

دليل انزجار جهاني از سياست هاي آمريكا تهاجم و اشغال عراق حمايت از حكومت هاي واپس گرا مواضع اين كشور در مناقشه صهيونيست ها و فلسطينيان ، شكنجه و خشونت ها زندانيان بوده است .

براساس اين گزارش يك جانيه گرايي آمريكا به ويژه در عمليات نظامي به خشم و ترس جهان دامن زده و سبب شده است جهانيان با سياست آمريكا موافق نباشند و مخالفت ها با پديده آمريكايي شدن افزايش يابد.

عوامل ديگري همچون مهاجرت و اعطاي رواديد نيز سبب شده است تا اعتقاد مسلمانان به اينكه جنگ آمريكا عليه تروريسم بهانه اين كشور براي مقابله اسلام است تقويت شود.
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن