تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815054905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آذربايجان شرقي: بزرگترين مشكل صنعتگران صنايع دستي نبود بازار فروش است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري آذربايجان شرقي: بزرگترين مشكل صنعتگران صنايع دستي نبود بازار فروش است
خبرگزاري فارس: سرپرست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان آذربايجان شرقي گفت: در حال حاضر بزرگترين مشكل صنعتگران صنايع‌دستي به نبود بازار فروش مربوط مي شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، خداوردي كريمي نژاد امروز در جمع خبرنگاران افزود: هدف از برگزاري نمايشگاه‌هاي صنايع‌دستي در سطح كشور و از جمله اين نمايشگاه كه در سطحي ملي برگزار مي‌شود حل بخشي از مشكلاتي است كه به ترويج نامناسب توليدات صنايع‌دستي و بازار فروش آنها مربوط مي‌شود.
وي ادامه داد: رقابت با كشورهاي ديگر در زمينه توليد و فروش صنايع‌دستي مستلزم شرايطي براي افزايش نمايشگاه‌ها در سطح بين‌المللي است كه اين مسئله نيازمند صرف هزينه‌هاي كلان است.
كريمي نژاد خاطرنشان كرد: اگر نمي‌توانيم با صرف هزينه‌هاي زياد در نمايشگاه‌هاي خارجي شركت كنيم، حركت اصلي خود را متوجه توليد صنايع‌دست‌سازي خواهيم كرد كه ساير كشورها توان رقابت با ما را ندارند.
وي همچنين گفت: بيش از 5 هزار پوستر تبليغاتي، در سطح شهر تبريز، تبليغات نمايشگاه ملي صنايع‌دستي و هديه جمهوري اسلامي ايران را بر عهده دارند.
كريمي‌نژاد اضافه كرد: تمامي بيلبوردهاي مخصوص نمايشگاه بين‌المللي تبريز در سطح شهر و بسياري از مكان‌هاي تبليغاتي در نقاط مختلف نيز براي نصب اين پوسترها در نظر گرفته شد.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن