تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817710375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از جعل عنوان براي جنجال، تا استفاده از تريبون سازمان سيا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از جعل عنوان براي جنجال، تا استفاده از تريبون سازمان سيا
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): فردي كه با جعل عنوان عنوان دبير هيات تحقيق و تفحص از قوه قضاييه، طي سخناني جنجالي ادعاهايي در باره بعضي اشخاص مطرح كرده بود، در ادامه ابهام پراكني هايش سر از تريبون ارگان سازمان جاسوسي امريكا در آورد.


به گزارش ايرنا، اظهارات جنجالي فردي با نام پاليزدار در دو جمع دانشجويي طي روزهاي اخير ، كه در آن ادعاهايي عليه بعضي دستگاه ها و افراد مبني بر دست داشتن در مفاسد اقتصادي مطرح شده بود، مورد سوء استفاده رسانه هاي مخالف نظام قرار گرفته است.
بعضي از مخالفان دولت اصولگرا در داخل و خارج كشور تلاش كردند وي را از نزديكان به دولت، مركز پژوهش هاي مجلس يا قوه قضائيه قلمداد نمايند، اما ستاد رايحه خوش خدمت، (تشكل هوادار رييس جمهور) مركز پژوهشهاي مجلس و كميسيون تحقيق و تفحص مجلس از دستگاه قضايي ، و قوه قضائيه همگي ضمن رد اظهارات وي، انتساب فردي به نام "پاليزدار" را به مجموعه خود ، تكذيب كردند.
گفت و گوي جديد پاليزدار با راديو فردا ارگان رسمي سازمان سيا در كنار پوشش وسيع اظهارات وي در رسانه هاي مخالف نظام اصل موضوع را معنادارتر كرده است.
بي.بي.سي، رسانه وابسته به وزارت خارجه انگليس، راديو فردا، ارگان سازمان جاسوسي ايالات متحده، بعضي از شبكه هاي ماهواره اي مورد حمايت امريكا و بعضي از پايگاه هاي خبري فارسي زبان، مدعي اصلاح طلبي بر روي اينترنت، در روزهاي اخير با پوشش وسيع و تحليل و تفسير اظهارات پاليزدار تلاش كرده اند، به سياه نمايي عليه نظام و بعضي از مسوولان بپردازند.
****
وقتي پوپوليسم خوب مي شود!
................................................................................
در حالي كه بسياري از به اصطلاح استراتژيست هاي دوم خردادي، از حركت هاي مردمي با عنوان "حركت پوپوليستي" ياد مي كنند، يك استراتژيست دوم خردادي پيروزي اين جبهه سياسي در دوم خرداد 76 را نيز محصول يك حركت پوپوليستي خوانده اما اين بار ديدگاهي متفاوت در باره پوپوليسم مطرح كرده است.
به گزارش خبرهاي16 ايرنا، محمدرضا تاجيك كه از وي به عنوان يكي از استراتژيست هاي دوم خردادي ها ياد مي شود در گفت و گويي، اظهار داشته است "پيروزي خرداد 76محصول يك نوع حركت پوپوليستي بود." وي افزوده است : "به اعتقاد من تمام اشكال پوپوليسم منفي نيست ."
پيش از اين استراتژيست هاي دوم خردادي، بعضي حركت هاي مردمي از جمله حضور ميليوني مردم در راهپيمايي هاي محتلف يا پيروزي هاي اصولگرايان در انتخابات را حركتي پوپوليستي دانسته و آن را نكته اي منفي تلقي مي كردند.
با اين تحليل حركت هاي به اصطلاح پوپوليستي چنانچه به نفع اين دسته از استراتژيست ها باشد مثبت و اگر مخالف آنها باشد ، منفي است!
*****
هشدار رايزن بازرگاني ايران در عراق به بازرگانان بي تعهد
.....................................
رايزن بازرگاني ايران درعراق تنها راه مقابله با بي مسئوليتي و عدم تعهد برخي تاجران ايراني دراين كشور را تهيه ليست سياه توسط خود عنوان كرد .
به گزارش ايرنا، مهدي نجات نيا ، روز سه شنبه در همايش رايزنان بازرگاني ايران ويژه حوزه كشورهاي عربي وآفريقايي گفت :اگر مطمئن شوم برخي از ايرانيان به تعهدات خود در قبال عراقي ها عمل نمي كنم ، ليستي از اسامي آنها تهيه مي كنم .
وي معتقداست حداقل كاري كه وي به عنوا ن يك رايزن بازرگاني مي تواند انجام دهد آن است كه به هيچ عنوان درجهت بازاريابي و يا معرفي اين افراد و شركت ها به طرف هاي عراقي گامي برندارد .
نجات نيا افزود : به دليل تخلف طرف هاي ايراني درمعامله با عراقي ها روزانه سه تا چهار پرونده تخلف صورت مي گيرد و عراقي ها پيوسته گلايه مند هستند .
وي در عين حال گفت كه برخي كالاهاي ايراني تا 20واسطه به دست عراقي ها مي رسد.
اين درحالي است كه به گفته نجات نيا عملكرد نامناسب برخي ايرانيان در كشور عراق موجب شده كه بازار اين كشور همانند بعضي از بازار هاي پيشين از دست ايران برود .
****
پيشنهاد تازه امريكايي ها براي اصلاح پيمان بغداد واشنگتن
.....................................................
در پي افشاگري و روشنگري رسانه ها و مسوولين ايراني در باره عواقب پيمان خطرناك تحميلي اشغالگران امريكايي به دولت و مردم عراق كه به افزايش مخالفت مردم و سياسيون عراقي انجاميد، امريكايي ها براي سومين بار پيشنويس اين پيمان را تغيير دادند.
به گزارش ايرنا ب نقل از آسوشيتدپرس در تازه ترين پيش نويس پيشنهادي آمريكا كه روز يكشنبه ارائه شد، آمريكايي ها تلاش كرده اند به رفع برخي از نگراني ها بپردازند. از جمله آنكه نظاميان آمريكايي به كشورهاي همجوار عراق حمله نخواهند كرد و مقامات عراقي پيشاپيش از هر اقدام و حركت نيروهاي زميني آمريكا مطلع خواهند شد‏.‏
با اين وجود تلاش براي ايجاد پايگاه دائمي نظامي در عراق، مصونيت قضايي سربازان امريكايي در عراق و نقض جاكميت اين كشور همچنان براي مردم و سياسون عراق ازاد دهنده مي باشد. "
يك مقام بلندپايه دولت آمريكا كه از روند مذاكرات آگاه بود، گفت كه "به احتمال زياد"، آمريكا به ناچار به تمديد ادامه حضور نيروهايش در عراق (تحت قيموميت سازمان ملل) تن دردهد‏.‏
*****
تحليلگران از شكست ديدار خداحافظي بوش خبر مي دهند
..............................................
جورج بوش، رئيس جمهور آمريكا در حالي براي ديدار خداحافظي راهي اروپا شده است كه موضوع ايران در راس برنامه ديدار با رهبران اين قاره قرار دارد.
به گزارش ايرنا به نقل از رسانه هاي خبري غربي، ماموريت اصلي جرج بوش در اين سفر تلاش براي محدود كردن روابط اعضاي اتحاديه اروپا با ايران است.
بوش علاوه بر اسلووني به عنوان رئيس دوره اي اتحاديه اروپا به انگليس، آلمان و فرانسه كه در پرونده اتمي ايران نقش مهمي دارند، نيز سفر مي كند. ديدار از ايتالياي تحت رياست برلوسكوني، كه از متحدان تندرو بوش در جمله به عراق به شمار مي آيد نيز در برنامه سفر خداحافظي بوش به اروپا قرار دارد.
بي بي سي به نقل از تحليلگران آمريكايي و اروپايي گفته است كه آنها منتظر توافق عمده اي ميان بوش و ميزبانان اروپايي او درباره ايران نيستند و نتيجه اين تلاش ها حد اكثر به صدور بيانيه مشتركي خواهد بود.
استفن هدلي، مشاور امنيت ملي آمريكا هفته گذشته در يك مصاحبه مطبوعاتي در اين باره و توافق درباره ساير موارد مورد اختلاف گفت: "فكر نمي كنم در اين سفر شاهد توافق هاي عمده اي باشيم."
آندرئاس اتگس استاد دانشگاه آزاد برلين عدم محبوبيت جورج بوش در اروپا و خاتمه دوران رياست جمهوري او تا چند ماه ديگر، احتمال حصول توافق هاي مهم را كم كرده است.
در هيمن حال "نورمان پش" يك نماينده عضو كميسيون سياست خارجي مجلس آلمان در بيانيه اي ضمن مخالفت با سفر بوش به آلمان نوشته است: مركل بايد به صراحت به بوش اعلام كند تهديد به خشونت خود نقض منشور سازمان ملل است و از طرف ديگر اقدامات مذاكره اي آژانس بين المللي انرژي اتمي با ايران را هم از بين خواهد برد‏.‏"
پژوهم/ 1034
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن