تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت‌الاسلام «مازني» خبر دادافزايش 2برابري ميزان استفاده ايثارگران از خدمات مشاوره‌اي بنياد شهيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: حجت‌الاسلام «مازني» خبر دادافزايش 2برابري ميزان استفاده ايثارگران از خدمات مشاوره‌اي بنياد شهيد
گروه اجتماعي: بنا بر اعلام مديركل امور اجتماعي و مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران، ميزان استفاده ايثارگران از خدمات مشاوره در سال 86، بيش از دو برابر حد انتظار بوده است.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني ايثار، حجت‌الاسلام‌والمسلمين «احمد مازني» مديركل امور اجتماعي و مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران در اين‌باره گفت: ميزان مراجعه ايثارگران به مراكز مشاوره در سال 86، 216 درصد بيش از حد انتظار بوده است.

وي با اشاره به انواع خدمات مشاوره در بنياد شهيد و امور ايثارگران افزود: اداره‌كل امور اجتماعي و مددكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران، خدمات مشاوره را به سه شكل مشاوره فردي، گروهي و تلفني در قالب طرح «خط زندگي» به همه اعضاي جامعه ايثارگري ارائه مي‌دهد.

مازني به افزايش بهره‌مندي ايثارگران از خدمات مشاوره فردي و گروهي اشاره كرد و گفت: ميزان استفاده ايثارگران از خدمات مشاوره فردي در سال 86 نسبت به سال 85، 29 درصد افزايش داشته است.

وي افزود: در سال 85، 79هزار و 831 مراجعه به مراكز مشاوره ثبت شده در حالي‌كه در سال 86، 111 هزار و 719 مراجعه به مراكز مشاوره براي دريافت خدمات مشاوره فردي به ثبت رسيده كه اين موضوع حاكي از رشد 29 درصدي بهره‌گيري از مشاوره فردي توسط ايثارگران است.

مازني همچنين از رشد 120 درصدي مشاوره گروهي توسط ايثارگران خبر داد و گفت: در سال 85، 930 گروه مشاوره تشكيل شده در حالي‌كه در سال 86، 2هزار و 136 گروه مشاوره توسط ايثارگران تشكيل شده است.

وي در پايان با اشاره به عوامل مؤثر در افزايش استفاده از خدمات مشاوره توسط ايثارگران اظهار كرد: نياز جامعه هدف به خدمات مشاوره، ارتقاي سطح فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره در جامعه و ادغام نهادهاي ايثارگري مهم‌ترين عوامل مؤثر در افزايش بهره‌گيري ايثارگران از خدمات مشاوره است.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن