تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812195800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيومرث هاشمي: مشكل حق‌پخش تلويزيوني حل مي‌شود مجمع تيراندازي در زمان مقرر برگزار خواهد شد به‌زودي مسايل مربوط به كيك‌بوكسينگ واكو برطرف مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كيومرث هاشمي: مشكل حق‌پخش تلويزيوني حل مي‌شود مجمع تيراندازي در زمان مقرر برگزار خواهد شد به‌زودي مسايل مربوط به كيك‌بوكسينگ واكو برطرف مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

رييس مركز توسعه‌ي ورزش قهرماني سازمان تربيت‌بدني درباره‌ي حق پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال گفت: در دنيا 60 درصد منابع درآمدي باشگاه‌ها از حق پخش تلويزيوني است و اين يك واقعيت است كه ما بايد اين مشكل را برطرف كنيم.

كيومرث هاشمي درگفت‌وگو با خبرنگار ايسنا افزود: در همين رابطه نشست‌هايي با مسوولان صدا و سيما برگزار كرده‌ايم تا در اين مورد به نتيجه برسيم و اين نشست‌ها هم‌چنان ادامه دارد. خوشبختانه مسوولين صدا و سيما نيز در اين زمينه تعامل خوبي دارند و ما اميدواريم تا به نتايج مثبتي دست يابيم. در هر صورت اگر بخواهيم چهار سهميه ليگ قهرمانان آسيا را داشته باشيم يكي از شرايط آن حل شدن موضوع حق پخش تلويزيوني است.

وي درباره‌ي موضوع حق پخش تلويزيوني بازي تيم‌هاي ايران و مصر نيز گفت: اين يك موضوع جزيي است و بايد بحث حق پخش تلويزيوني براي فوتبال ايران در سطح كلان حل شود.

رييس مركز توسعه ورزش قهرماني و حرفه‌اي سازمان تربيت بدني هم‌چنين درمورد مشكلات كيك‌بوكسينگ گفت: تاكنون جلسات مختلفي با حضور نمايندگان فدراسيون هاي كاراته و ورزشي‌هاي رزمي در رابطه با كيك بوكسينگ واكو برگزار شده است و به زودي مشكلات به وجود آمده برطرف خواهد شد.

هاشمي اظهاركرد: مساله واكو يك موضوع درون خانوادگي است و اعتقاد داريم نمايندگان ايران تا حد امكان بايد كرسي‌هاي بين المللي كسب كنند.

وي افزود: امروز كيك بوكسينگ واكو مورد تاييد شوراي المپيك آسياست و تفاوتي نمي كند كه تحت نظارت كدام فدراسيون فعاليت كند.نبايد مشكلات درون خانوادگي در بيرون از مرزهاي ايران تصميم گيري شود و به زودي مشكلات به وجود آمده را برطرف خواهيم كرد.

وي در ادامه درمورد برخي انتقادات وارده به نتايج اخير ووشو در مسابقات آسيايي ماكائو نيز به ايسنا گفت: نبايد تنها نتايج سانشو را ديد. تيم ملي ووشو در اين رقابت ها دست به جوان‌گرايي زد و تيم جوان يك شبه به مقام قهرمان نمي رسد.

هاشمي خاطرنشان كرد: عملكرد يك مجموعه با شش ماه و يك‌سال قابل ارزيابي نيست و بايد در فرصت زماني، به قضاوت پرداخت.

معاون سازمان تربيت بدني در توضيح صدور مجوز فعاليت براي انجمن هاي رزم سلطان و رزم آوران و فعاليت با نظارت مستقيم سازمان تربيت بدني اظهار كرد: بالا ترين مرجع رشته هاي ورزشي فدراسيون ها هستند. در اين جا به دليل سابقه طولاني رزم آوران كه حتي درخواست فدراسيون شدن آن نيز ارايه شده است، به دليل سياست سازمان نسبت به عدم تشكيل فدراسيون جديد، با نظر مساعد فدراسيون هاي مرتبط موقتا مجوز فعاليت تحت نظارت سازمان تربيت بدني صادر شده است. در مورد رزم سلطان نيز به دلايل مشابه، تصميم گيري شد.

هاشمي هم‌چنين در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه آيا زمان برگزاري مجمع تيراندازي تغييري خواهد داشت؟ گفت: تا امروز درخواستي براي تغيير زمان مجمع از ما نشده است. شرايط خاصي پيش نيامده و تا امروز مقرر شده است راس زمان مقرر مجمع را برگزار كنيم.

وي درباره‌ي وضعيت فعلي فدراسيون تيراندازي نيز متذكر شد: پس از انتصاب مهدي هاشمي به عنوان سرپرست فدراسيون تيراندازي از مشكلات ما كاسته خواهد شد. با تعامل دستگاه‌هايي كه به نوعي كار نظارتي انجام مي‌دهند مي‌توانيم در جهت ارتقاي تيراندازي گام برداريم. بحث ورود و خريد اسلحه از جمله اقداماتي است كه با حضور هاشمي در سمت سرپرستي وزارت كشور مي‌توان انجام داد.

وي افزود: بهترين فرصت است تا با قبول مسووليت جديد هاشمي در پست رياست وزارت كشور معضل چندين ساله تيراندازي حل شود. طبيعي است در بخش سخت افزاري و نرم افزاري از اين پتانسيل مي‌توان استفاده بهينه كرد و اين مهم مانعي بر سر راه هاشمي نخواهد بود. هاشمي فرصت بيشتري را به تيراندازي اختصاص داده و در كميته فدراسيون‌هاي پايه و پرمدال برنامه‌هاي خود را ارايه داده است و مشكلات تيراندازي را بازگو كرده است. بنابراين مشكلي در اين راستا براي فدراسيون تيراندازي وجود ندارد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 375]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن