تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816736250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئيات آزمون سراسري امسال دانشگاهها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جزئيات آزمون سراسري امسال دانشگاهها
معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش كشور، جزئيات آزمون سراسري امسال دانشگاهها را اعلام كرد.

به گزارش رجانيوز، حسين توكلي در مصاحبه با واحد مركزي خبر گفت : آزمون سراسري سال 87 بر اساس برنامه زمان بندي شده ، صبح و بعد از ظهر روزهاي پنج شنبه ششم ، جمعه هفتم و صبح شنبه هشتم تير در 368 شهرستان و بخش مختلف كشور برگزار خواهد شد.

وي افزود : بر اساس اين جدول زمان بندي شده ، آزمون علوم رياضي و فني صبح پنجشنبه ششم ، آزمون هنر بعد از ظهر اين روز ، آزمون علوم تجربي صبح جمعه هفتم، آزمون زبانهاي خارجي بعد ازظهر اين روز و آزمون علوم انساني صبح شنبه هشتم تير 1387 برگزار مي شود.

معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش كشور گفت : آزمون سراسري سال 87 در يك مرحله برگزار مي شود و داوطلبان هر يك از گروه هاي آزمايشي پنج گانه در يك نيم روز به پرسشهاي عمومي و اختصاصي مربوط به خود پاسخ مي دهند.

توكلي شمار كلي متقاضيان ثبت نام و شركت در آزمون سراسري سال 87 را يك ميليون و 344 هزار و 978 نفرعنوان واضافه كرد: ازاين رقم،317 هزار و 905 نفر در گروه آزمايشي علوم رياضي و فني ، 458 هزار و 842 نفر درگروه آزمايشي علوم تجربي، 516 هزار و 618 نفر در گروه آزمايشي علوم انساني ،32 هزار و 526 نفر در گروه آزمايشي هنر و 19 هزار و 87 نفر در گروه آزمايشي زبانهاي خارجي متقاضي شده اند.

وي افزود : در آزمون سراسري سال 87 به داوطلبان گروههاي آزمايشي علوم رياضي و فني ، تجربي ، انساني و زبانهاي خارجي اجازه داده شده بود در صورت علاقمندي به شركت در گروه آزمايشي هنر ، تمايل خود را در كارت تقاضا نامه ثبت نام مشخص كنند كه 34 هزار و هفت نفر از اين چهار گروه ، تمايل خود را براي شركت در آزمون هنر نيز اعلام كرده اند.

معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش كشور گفت : بر اين اساس با توجه به آمار واقعي متقاضيان گروه آزمايشي هنر كه 32 هزار و 526 نفر است و احتساب آن با آمار علاقمندان ديگر گروه هاي آزمايشي در مجموع 66 هزار و 533 نفر در آزمون هنر شركت مي كنند.

توكلي افزود : همچنين به داوطلبان گروه هاي آزمايشي علوم رياضي و فني ، تجربي ، انساني و هنر اجازه داده شده بود در صورت علاقمندي به شركت در آزمون گروه آزمايشي زبان خارجي ، تمايل خود را در تقاضانامه ثبت نام مشخص كنند كه 127 هزار و 566 نفر از اين گروه ها ، تمايل خود را براي شركت در آزمون زبانهاي خارجي نيز اعلام كرده اند.

وي اضافه كرد : بر اين اساس با توجه به آمار واقعي متقاضيان شركت در آزمون زبانهاي خارجي كه19 هزار و 87 نفر است واحتساب آن با آمار علاقمندان ديگر گروههاي آزمايشي ،در مجموع 146 هزار و 653 نفر در آزمون زبانهاي خارجي شركت مي كنند.

معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش كشور گفت : كارت ورود به جلسه آزمون سراسري سال 1387دوشنبه و سه شنبه 3 و 4 تير در 387 شهرستان و بخش كشور توزيع مي شود .

دكتر حسين توكلي افزود : علاوه بر كارت ورود به جلسه آزمون سراسري سال 1387، دفترچه راهنماي شركت در آزمون و برگه راهنماي حوزه هاي امتحاني نيز توزيع مي شود .

وي گفت : با توجه به اين كه آزمون هر يك از گروه هاي آزمايشي پنج گانه ، جداگانه برگزار مي شود ، داوطلبان براي حضور در جلسه هريك از اين گروه ها بايد كارت ورود به جلسه آزمون گروه آزمايشي مربوط را همراه داشته باشند كه بر اين اساس يك ميليون و 506 هزار و 551 كارت ورود به جلسه امتحاني صادر خواهد شد .

معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش كشور افزود : هر يك از داوطلبان براي دريافت كارت ورودي بايد شخصا به حوزه توزيع كارت مربوط مراجعه كنند و ارائه كارت ملي يا شناسنامه عكس دار يا هر نوع كارت شناسايي عكسدار معتبر الزامي است .

توكلي گفت : داوطلباني كه در دو يا سه گروه آزمايشي شركت كرده اند بايد هنگام دريافت كارت ورود به جلسه امتحاني گروه اصلي خود ، كارت ورود به جلسه آزمايشي دوم يا سوم را نيز دريافت كنند .

وي افزود : ثبت نام از داوطلبان آزمون سراسري 1387 از 16 آذر تا 10 دي به شكل اينترنتي انجام شد و هريك ازداوطلبان مجاز بودند بدون توجه به نوع ديپلم (نظام قديم) يا نوع گواهينامه پيش دانشگاهي براي هر يك از گروه هاي آزمايشي پنج گانه علوم رياضي و فني ، علوم تجربي ، علوم انساني ، هنر و زبان هاي خارجي داوطلب شوند.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن