تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820625358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زندگي حضرت فاطمه (س) بهترين راهنماي زندگي امروز بشريت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: زندگي حضرت فاطمه (س) بهترين راهنماي زندگي امروز بشريت است
رييس سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين گفت: زندگي حضرت فاطمه(س) بهترين راهنماي زندگي امروز بشريت است .

حجت‌الاسلام والمسلمين "علي‌اكبر حاج عزيزخاني" روز شنبه درگفت وگو با ايرنا ضمن تسليت ايام شهادت دخت گرامي نبي اكرم (ص) به ساحت مقدس بقيه‌الله اعظم (عج) و مردم متدين و شريف استان‌قزوين، افزود: حضرت زهرا(س) نمونه كامل يك زن مسلمان و با ايمان است.

وي گفت : ايشان بهترين الگو براي زنان مسلمان محسوب مي‌شوند و شناسايي و شناساندن سيره حضرت فاطمه (س) در حقيقت ترويج همه خوبي‌هاي عالم است.

وي ادامه داد: شخصيت وجودي فاطمه بهترين الگو براي تمامي انسانها است و همه اقشار جامعه بويژه بانوان بايد با درك و مطالعه بيشتر در زندگي اين بانوي راستين از زندگي ايشان درس بگيرند.

حجت‌الاسلام عزيزخاني تصريح كرد : ايام فاطميه فرصت مناسبي است تا مردم به ويژه جوانان و بانوان بيشتراز گذشته با دختر نبوت، همسرولايت و مادر امامت مانوس شده و شعائر اسلامي پر رنگ تر شود.

وي بااشاره به‌اينكه وجود حضرت فاطمه(س) تكيه‌گاه محكم رسالت، ولايت و محور عالم وجود است، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) در تبيين معارف الهي برخوردار از كلامي بلند و در فصاحت و بلاغت همانند علي(ع) بود.

رييس سازمان تبليغات‌اسلامي استان‌قزوين يادآور شد: كلام حضرت فاطمه(س) شبيه كلام پيامبر(ص) است و به قدري زيبا و پرمحتوا است كه هيچ اهل فني نمي‌تواند در خطابه ايشان كوچكترين ايراد ادبي وارد كند.

حجت‌الاسلام عزيزخاني، فاطمه زهرا(س) را بهترين الگو براي زنان عالم دانست و ضمن دعوت از بانوان مسلمان به‌مطالعه در نحوه زندگي ايشان، افزود: امروز اگر كسي مي‌خواهد مصداق يك زن مسلمان باشد بايد فاطمه زهرا(س) را براي خود الگو قرار دهد.ك/‪۳‬
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن