تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با پوشش ايمني كامل انجام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با پوشش ايمني كامل انجام مي‌شود
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي مدير عامل سازمان آتش‌نشاني تهران اعلام كرد: مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با پوشش ايمني كامل انجام مي‌شود
به گزارش موج، مهندس محمدرضا حاجي بيگي مدير عامل سازمان آتش‌نشاني تهران با بيان اين مطلب افزود: با توجه به اينكه پيش‌بيني مي‌شود كه در مراسم امسال شمار زائر ان بيش از ساليان قبل باشد، سازمان آتش‌نشاني تهران براي تامين ايمني مناسب،‌ با بسيج كليه امكانات،‌ نهايت تلاش خود را براي حفظ جان مردم و پيشگيري از بروز هر نوع خطر احتمالي انجام مي‌دهد.
وي افزود: از عصر روز سيزدهم خرداد تا پايان مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه بيش از 700 نفر آتش‌نشان در 5 ايستگاه سيار در نقاط مختلف حرم مطهر حضرت امام(ره) و خارج از آن مستقر مي‌شوند كه 250 نفر از آنان با همراه داشتن خاموش‌كننده‌هاي دستي در ميان جمعيت زائر در حال گشت‌زني خواهند بود تا نقاطي كه عبور خودروهاي آتش‌نشاني امكان ندارد توسط آنان كاملا پوشش داده شود.
مدير عامل سازمان آتش‌نشاني تهران ادامه داد: يك گروه از آتش‌نشانان بسيجي نيز با حضور در بين مردم ضمن شركت در اين مراسم، ‌با توجه به داشتن تجهيزات آتش‌نشاني،‌ درصورت نياز،‌ آماده امداد‌رساني هستند.
وي خاطر نشان ساخت: از آنجايي كه تعداد زيادي از زوار از جاده هراز،‌ اتوبان تهران-كرج، ‌تهران-قم و بزرگراه آزادگان رفت و آمد زيادي خواهند داشت به همين خاطر آتش‌نشانان با كليه امكانات و تجهيزات در مبادي اين ‌راه‌ها استقرار مي‌يابند كه تمام اين گروه‌ها توانايي عمليات خاموش كردن آتش‌سوزي و امداد و نجات را دارند. همچنين تمام نيروهاي سازمان در اين ايام در آماده‌باش كامل قرار دارند.
مدير عامل سازمان آتش‌نشاني تهران افزود: امسال يك فروند هلي‌كوپتر نيز بكار گرفته مي‌شود كه وظيفه مديريت و فرماندهي و نظارت بر حسن اجراي عمليات خاموش كردن آتش‌سوزي احتمالي و امداد نجات را بر عهده دارد.اين هلي‌كوپتر منطقه حرم مطهر امام راحل و بهشت زهرا را كاملا تحت پوشش خواهد داشت و مديران عملياتي اين سازمان در آن استقرار مي‌يابند تا در موارد اضطراري براي كمك به زائران هماهنگي را بخوبي انجام دهند.
وي با اشاره به اينكه امسال افزايش حداقل دو برابري نيروهاي عملياتي را نسبت به سال‌هاي قبل خواهيم داشت افزود:‌ مجموعاً بيش از 700 نفر آتش‌نشان از طريق زمين(بصورت پياده و ايستگاهي) و هوا( با استفاده از هلي‌كوپتر) و نيز بگارگيري بيش از 65 دستگاه موتور سيكلت و خودروي آتش‌نشاني و ديگر تجهيزات فقط براي اين مراسم آماده هستند البته شهر تهران همچنان در اين ايام تحت پوشش ايستگاه‌هاي موجود در سطح تهران قرار دارند.
مهندس حاجي بيگي گفت: اين سازمان در حال حاضر نيروهاي عملياتي خود را در حرم و اطراف آن مستقر كرده است چرا كه اين روزها با توجه به ديدار مسئولين و مردم براي تجديد ميثاق با رهبر كبير انقلاب اسلامي‌، جمعيت زيادي در حرم حضرت امام(ره) در رفت و آمد هستند ولي طرح اصلي براي ايمني مراسم از عصر روز سيزدهم خرداد ماه شروع خواهد شد و بصورت شبانه‌روزي تا پايان مراسم ادامه خواهد يافت.
مدير عامل سازمان آتش‌نشاني تهران از عموم زائر ان درخواست كرد در اين ايام موازين ايمني را رعايت و از روشن كردن آتش در اطراف محل برگزاري مراسم بويژه در فضاهاي سبز جدا خودداري كنند.
وي توصيه كرد كاروان‌هايي كه به سمت حرم حضرت امام(ره) حركت مي‌كنند حتما خودروها و اتوبوس‌هاي آنان مجهز به خاموش‌كننده باشد. از حمل كپسول‌هاي گاز مايع و يا پيك‌نيكي و يا بنزين و گازوييل با اتوبوس‌ها و ديگر خودروها جدا خودداري كنند و در صورت نياز به كپسول‌هاي گاز مايع براي طبخ چاي و غذا براي زائران،‌ حتماً اين كپسول‌ها را با در نظر گرفتن مسائل ايمني با خودروهاي ديگر مثل وانت بارها حمل كنند.
مهندس حاجي‌بيگي تاكيدكرد كه تمام زائران محترم حتما راه را براي عبور آتش‌نشانان باز بگذارند تا آنان بتوانند در اسرع وقت نسبت به امداد و نجات و آتش‌سوزي احتمالي اقدام كنند.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن