تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باتجربه ها وجوانان در كمين تقي داداشي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: باتجربه ها وجوانان در كمين تقي داداشي
رقابتهاي كشتي آزاد جام تختي در روزهاي پاياني اين هفته در كرمانشاه آغاز مي شود.بحث ملي پوش شدن و حضور در بازيهاي المپيك پكن مدعيان را با انگيزه اي مضاعف رو در روي يكديگر قرار خواهد داد.


/حسين زارعي/

سرويس ورزشي برنا

در وزن 55كيلوگرم،دو طيف از مدعيان به روي تشكهاي پهن شده در سالن 6هزار نفري امام خميني شهر كرمانشاه گام خواهند گذاشت.دسته اول با تجربه هايي هستند كه چند سالي است براي تصاحب دوبنده تيم ملي با هم پنجه در پنجه شده اند.در صدر همه آنها تقي داداشي قرار دارد كه به يك 55كيلويي مطمئن در داخل ايران و يك وزن اولي نا مطمئن در خارج از ايران شهره است!

و بازهم داداشي!

قهرماني سه ساله او در رقابتهاي انتخابي تيم ملي مويد بحث اول و ناكاميهاي زنجيره اي او در مسابقات جهاني،بازيهاي آسيايي و قهرماني آسيا هم موكد دومين ادعا در خصوص اوست.به هرحال مسئله قدرت نمايي داداشي در رقابتهاي داخلي و تزلزل او در مسابقات برون مرزي به يك اپيدمي تبديل شده؛اما او هنوز هم جوان است و مهم تر از آن،خواستار حضور در اولين المپيك عمر قهرماني اش.

شايد داداشي ديگر به اندازه كافي و لازم در ميادين بين المللي محك خورده باشد؛اما لازمه حذف او از گردونه انتخاب،شكست خوردنش در مقابل رقباي داخلي است.ياسر خالپور،محمد رضايي،هادي حاجيان و مهرداد حدادي جزء رقباي هميشگي او هستند كه در صدد عبور از سد او بوده تا جايش را در تيم ملي تصاحب كنند.البته آنها طي سه سال گذشته تنها در رقابتهاي ليگ توانسته اند داداشي را آزار بدهند و به همين خاطر انتظار مي رود كه دسته دوم مدعيان،يعني جوانان آينده دار، جلوي خودنمايي او را بگيرند.

جوانان در راهند

عباس دباغي در صدر اين جوانان قرار دارد كه مدال برنز رقابتهاي گزينشي المپيك را ضميمه مدال نقره جوانان جهانش كرده تا با قوت قلبي كه از پيروزي مقابل بزرگاني چون "ناميك عبدالله اف"،"اميران كاردانوف"،"گنادي تولبه آ"و… نصيبش شده،پيروزي در ليگ برتر را در جام تختي هم مقابل داداشي تكرار كند.

حسن مرادقلي ديگر مدعي كم سن و سال جام تختي است كه او هم در رقابتهاي ليگ اكثر بزرگان وزن اول را يكي پس از ديگري اسير تكنيك خود كرد.مرادقلي كه با روحيه اي مضاعف از بابت قهرماني در جام شهدا راهي كرمانشاه خواهد شد،بسيار مصمم است تا عنوان نايب قهرماني اش در رقابتهاي انتخابي تيم ملي را ارتقا بخشد.

و بالاخره آخرين مدعي جوان اين وزن حسن رحيمي آزادكار تكنيكي و جسور تهراني است كه مدال برنز جوانان جهان را در ويترين افتخارات خود گنجانده است.در كل با وجود اين همه مدعي و كشتي گير تيزچنگ در وزن 55كيلوگرم،انتظار تماشاي رقابتهايي بسيار گرم و تماشايي در جام تختي مي رود.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن