تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /جشنواره هنر ايراني در تورنتو


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /جشنواره هنر ايراني در تورنتو
جشنواره هنر ايراني در تورنتو، جوايز كيومرث پوراحمد در موزه سينما و جمع‌آوري تبليغات فيلم "تيغ‌زن" عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز يكشنبه 12 خردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "تهران امروز" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به پايان تصويربرداري تله فيلم "قضاوت"، تدوين تله فيلم "روز از نو"، ساخت موسيقي تله فيلم "پدر كاغذي" و معرفي برنامه‌هاي مناسبتي سيما در ايام سوگواري. گفتگو با عطيه عطارزاده هنرمند نقاش در صفحه بانوي امروز، حكايت كارگرداني كه روزي بازخوان سرخ شد، گفتگو با حسين جمالي كارگردان نمايش "مجلس نقالي رومئو و ژوليت" در صفحه تئاتر و سهم نامعلوم ايران از بازار جهاني نشر، جشنواره تابستاني هنر ايراني در تورنتو، حرف‌هاي تهيه كننده فيلم "فرزند صبح"، جايزه‌هاي كيومرث پوراحمد در موزه سينما و گپ روز با فرمان فتحعليان در صفحه پاياني آمده است.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "روياي نيمه شب پاييز" و يادداشتي در باب تئوري فطري نوشتن. اجراي اركستر سمفونيك براي امام خميني (ره)، پرداخت بهاي بليت كنسرت شجريان از نيمه شب، رونمايي از ديوان امام (ره) در هند، كنسرت فرمان فتحعليان با اشعار مولانا، آمار فروش فيلم تازه اكران شده "زن‌ها فرشته‌اند"، پايان اجراي نمايش "غلتشن‌ها" و يادگارهاي كيومرث پوراحمد در موزه سينما در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به راه‌اندازي موسسه‌اي براي بازاريابي فيلم‌هاي ايراني، پايان تصويربرداري تله فيلم "پاپوش" و اخبار كوتاه. نقد و بررسي نمايش "ماكاندو" در صفحه تئاتر، گفتگو با شهرام وثوقي‌راد سردبير اخبار 30/20 و گپي با شاهين باباپور كارگردان مجموعه "پاتوق" در صفحه راديو و تلويزيون و معرفي فيلم‌هاي تلويزيوني و سينمايي سيما در ايام سوگواري و برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد مورد توجه قرار گرفته است.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "كانال كميل" و گپي با مهوش افشارپناه بازيگر نمايش "تبرئه شده". گفتگو با سيدني پولاك كارگردان فقيد سينما در صفحه سينما و رونمايي از بخش ديگري از گنجينه‌هاي موزه فلسطين، "مسافر خرداد" در فرهنگسراي روح‌الله، پايان دهمين جشنواره تئاتر تجربه، ساخت انيميشن "نامه‌اي به آفتاب"، يادداشتي بر دوسالانه جهان اسلام و اخباري كوتاه از مهناز افشار، فرمان فتحعليان، جمال شورجه، كيومرث پوراحمد و ... در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به اجراي آلماني نمايش "كوارتت: سفري به شمال"، پايان جشنواره تئاتر تجربه، تخليه شهر كتاب مركزي، گپي با منيژه حكمت، فراخوان ثبت خاطره‌هايي از آيت‌الله خاتمي و اخبار كوتاه.

"اعتماد" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به بخش اول گفتگو با يوسف رضايي هنرمند نقاش و مطلبي درباره نمايشگاه وي. گمانه‌زني‌ها براي معرفي نوبل ادبيات 2008، اجراي اركستر سمفونيك براي امام خميني (ره)، پيش فروش بليت‌هاي كنسرت محمدرضا شجريان، يادگاري‌هاي پوراحمد در موزه سينما، يادداشتي از حبيب رضايي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"حيات نو" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حضور لطفي، كيارستمي و آغداشلو در جشنواره تيرگان كانادا، جمع‌آوري تبليغات فيلم "تيغ‌زن" از خيابان‌ها، مذاكره براي اكران فيلم "سه زن"، درگذشت قهرمان اصلي فيلم "روغن لورنزو"، جايزه اسپانيا به محسن مخملباف و اخبار كوتاه.

"جوان" در صفحه سينماتئاتر مي‌پردازد به نقدي بر فيلم "مجنون ليلي" و يادداشتي بر نمايش "حسن و ديو راه باريك پشت كوه". حرف‌هاي تهيه‌كننده فيلم "فرزند صبح"، ادامه ماجراهاي "سنتوري"، پروژه جديد پرويز شيخ طادي، يادگارهاي پوراحمد در موزه سينما و ناگفته‌هاي دولت بوش در مستند جديد مايكل مور در صفحه پاياني منعكس شده است.

"كارگزاران" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به گفتگو با كامبيز درم‌بخش به مناسبت نمايشگاه آثارش و مطلبي به مناسبت سالگرد مرگ رابرت كاپا عكاس جنگ. مطلبي درباره معضلات سينماي تجاري در ايران، ادامه گفتگو با فرزاد موتمن درباره "كار روشنفكري در سينما" و نگاهي به فيلم "قرنطينه" در صفحه سينما و جمع‌آوري تبليغات فيلم "تيغ‌زن" از سطح شهر، نمايش فيلم "چراغ گاز" از برنامه سينما اقتباس، يادگاري‌هاي كيومرث پوراحمد در موزه سينما، هنرمندان ايراني در جشنواره تيرگان كانادا و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن