تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آلرژي، شايع ترين علت خونريزي هاي گوارشي نوزادان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آلرژي، شايع ترين علت خونريزي هاي گوارشي نوزادان است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رئيس سومين همايش خونريزي هاي گوارش كودكان با بيان اينكه آلرژي شايع ترين علت خونريزي هاي نوزادان است گفت بسياري از نوزادان دو ماهه به پروتئين موجود در شير گاو آلرژي دارند.


دكتر "غلامرضا خاتمي" در همايش بيماري هاي شايع گوارش كودكان گفت با مصرف مواد لبني توسط مادر ، پروتئين شير گاو از راه شير مادر وارد معده نوزاد مي شود و منجر به بي اشتهايي ، كم اشتهايي و يا بروز رگه هاي خوني در مدفوع نوزاد مي شود.
وي با بيان اينكه منع مادر از مصرف مواد لبني توصيه مناسبي نيست گفت بهترين كار اين است كه اين دسته از مادران مواد لبني مورد نياز خود را استفاده كنند و تنها از مصرف شير ،‌خودداري كنند.
دكتر خاتمي پوليپ در روده كودكان را علت برخي خونريزي هاي گوارشي در كودكان دو سال به بالا عنوان كرد و افزود با پيشرفت علم ، اين مشكل بدون نياز به جراحي رفع مي شود.
اين متخصص در بيمار هاي گوارش و كبد كودكان گفت خونريزي گوارشي كودكان يكي از نگراني هاي والدين است كه با مشاهده اين خونريزي با وحشت كودك را به مراكز درماني مي برند.
وي افزود به طور كلي شيوع خونريزي گوارشي در كودكان بالا نيست و در بسياري ازموارد خود به خود متوقف مي شوند. در عين حال پزشكان براي درمان تعداد كمي از اين بيماران كه حياتشان ممكن است به خطر بيافتد بايد اقدام مناسبي را انجام دهند.
سومين همايش خونريزي هاي گوارش كودكان نهم و دهم خرداد ماه در انستيتو تغذيه برگزار شد.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن