تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798524617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم‌مقام جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيدباهنر كرمان: غوغاسالاري پيرامون اردوي دانشجويي شهيد باهنر كرمان بي‌پاسخ نخواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قائم‌مقام جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيدباهنر كرمان: غوغاسالاري پيرامون اردوي دانشجويي شهيد باهنر كرمان بي‌پاسخ نخواهد ماند
خبرگزاري فارس: قائم مقام جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان گفت: غوغاسالاري مغرضين را در رابطه با برگزاري اولين يادواره شهداي نيروي انتظامي و رزمندگان گمنام و اردوي دانشجويي بازديد از مناطق عملياتي نيروي انتظامي در كوير شهداد را بي‌پاسخ نخواهيم گذاشت.
حسين پورغريب شاهي امروز در گفتگو با فارس در كرمان با اشاره به برگزاري اولين يادواره دانشجويي شهداي نيروي انتظامي و رزمندگان گمنام و نيز برگزاري يك اردوي دانشجويي به همين مناسبت توسط جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان گفت: اين اقدام براي اولين بار در كشور صورت گرفت و جامعه اسلامي دانشجويان قصد داشت با اين اقدام توجه دانشجويان را به اهميت اقدامات نيروي رشيد انتظامي در راستاي مبارزه با مواد مخدر و شرارت در كشور متوجه كند.
وي افزود: تمامي اقدامات مربوط به اين يادواره و نيز اردوي دانشجويي بازديد از مناطق عملياتي نيروي انتظامي توسط عده‌اي از دانشجويان مخلصانه و بدون هيچگونه كمك مالي از ارگان‌هاي دولتي و انتظامي برگزار شد اما گويا عده‌اي قصد دارند از اين اقدام نوآورانه سوء استفاده كنند.
پورغريب شاهي ادامه داد: ما قبل از برگزاري اين يادواره، طي برگزاري يك مصاحبه مطبوعاتي مشترك با نيروي انتظامي و ديدارهايي كه با نماينده ولي فقيه در استان و مسئولان مختلف داشتيم برنامه‌هاي خود را براي برگزاري يادواره مذكور و اردوي دانشجويي مربوط به آن اعلام و نسبت به انعكاس مطلوب آنها نيز اقدام كرديم و به همين دليل حرف‌ها و شايعاتي كه طي هفته گذشته پيرامون يادواره و اردوي دانشجويي ما مطرح شده، كاملا بي‌اساس است.
وي با اشاره به صحبت‌هاي مطرح شده پيرامون يادواره دانشجويي شهداي نيروي انتظامي گفت: دو روز پس از برگزاري يادواره، اتفاق مسموميت غذايي تعداد كثيري از دانشجويان دانشگاه شهيد باهنر كرمان رخ داد كه البته متأسفانه مسئولان دانشگاه يكي از احتمالات اين اتفاق را حضور دانشجويان در اردوي بازديد از مناطق عملياتي نيروي انتظامي در كوير شهداد ذكر كردند كه البته اين احتمال از طريق صدا و سيما نيز پخش شد.
وي افزود: اين در حالي بود كه تعداد دانشجويان حاضر در اين اردو 150 نفر و تعداد مسموم شدگان در دانشگاه بيش از 500 نفر بود و نكته جالب توجه نيز اين بود كه دانشجويان حاضر در اردو فقط آبميوه ميل كرده بودند اما مسموميت دانشجويان دانشگاه يك مسمويت غذايي بود.
قائم مقام جامعه اسلامي دانشجويان تصريح كرد: البته تحصن پنج روزه دانشجويان و خواسته‌هاي آنان از مسئولان دانشگاه مبني بر توجه بيشتر به توزيع غذاهاي سلف‌سرويس و اظهارات بعدي مسئولان دانشگاه كرمان در اين زمينه، ثابت كرد كه مسمويت غذايي دانشجويان به هردليلي بوده است الا اردوي بازديد از مناطق عملياتي نيروي انتظامي.
پور‌غريب شاهي با بيان اينكه ادعاي انجمني موسوم به دوستداران ميراث فرهنگي در كرمان مبني بر اينكه در اردوي دانشجويي ما كلوت‌هاي شهداد تخريب شده‌اند نيز يكي ديگر از اتفاقات ناگواري بود كه طي هفته گذشته اتفاق افتاد.
وي در اين رابطه گفت: طي برگزاري اردوي دانشجويي ما، رزمندگان جان بركف قرارگاه عملياتي نصر استان كرمان كه ميزبان ما در كوير شهداد بودند پس از برگزاري مراسم پرفيض زيارت عاشورا اقدام به برگزاري يك رزمايش محدود به مدت 15 دقيقه كردند كه متأسفانه يكي از عكاسان خبري حاضر در اين اردو، تعدادي از عكس‌هاي مربوط به انفجارهاي اين رزمايش را بصورتي غيرقانوني و با تيتر تخريب كلوت‌ها در كوير شهداد بر روي وبلاگ خود قرار داد كه اين اقدام موجب عكس‌العمل‌هايي زشت از جانب عده‌اي شد.
اين فعال دانشجويي دانشگاه شهيد باهنر كرمان ادامه داد: البته ما پس از تحقيقات خود متوجه شديم كه انجمن مذكور در قضاياي بسيار مهم‌تري كه در استان كرمان و خاصه در رابطه با بحث ميراث فرهنگي رخ داده، سكوتي مشكوك اختيار كرده است كه از جمله آنها مي‌توان به منتشر شدن غيرقانوني عكس مربوط به قديمي‌ترين خط كشف شده در جهان در منطقه جيرفت اشاره كرد كه البته در نكته‌اي قابل توجه دريافتيم كه اين عكس نيز توسط عكاس منتشر كننده تصاوير انفجار در كوير شهداد در اختيار سايت‌هاي خارجي قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه نخواهيم گذاشت مظلوميت لاله‌هاي پرپر شده نيروي انتظامي بيشتر شود، تصريح كرد: جامعه اسلامي دانشجويان مدعي است كه بر فرض اينكه انفجار نمايشي در كوير شهداد كرمان از نظر ميراث فرهنگي كرمان غيرقانوني بوده است چرا قبل از برگزاري يادواره شهداي انتظامي كه ما برنامه‌هايمان و از جمله اجراي رزمايش را اعلام كرديم، اين امر توسط ميراث فرهنگي كرمان كه البته بر طبق شنيده‌هاي ما خود نيز از جمله معترضين به اين انفجار‌ها است، چيزي به ما گوشزد نشد و دوم اينكه يك اتفاق براي ما بسيار مبهم است و آن اينكه سكوت سئوال‌برانگيز ميراث فرهنگي كرمان در رابطه با انتشار غيرقانوني تصوير قديمي‌ترين خطي كشف شده در جهان كه مي‌توانست ثابت كند ايران صاحب قديمي‌ترين تمدن دنيا است چه معنايي مي‌تواند داشته باشد.
پورغريب شاهي افزود: ما وظيفه خود مي‌دانيم كه ضمن توجه دادن منتقدين يادواره دانشجويي شهداي نيروي انتظامي، به ارزش والاي شهداي نيروي انتظامي و اقدامات هر روز و هر شب آنان در مناطق مختلف كشور، اين نكته را نيز گوشزد كنيم كه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه كرمان از طريق مراجع ذيصلاح، شكايتي را عليه تك‌تك اعضاي انجمن دوستداران ميراث فرهنگي كرمان و عكاس منتشر كننده تصوير قديمي‌ترين خط كشف شده در جهان، به دليل سكوت در اين قضيه و اقدام غير‌قانوني و توهين به لاله‌هاي پرپر نيروي انتظامي، تنظيم و آن را به صورت جدي پيگيري خواهد كرد.
انتهاي پيام؛/ف
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 445]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن