تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 29 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811701068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران:شهر آفتاب قطب فناوري هاي صنعتي و صنايع جديد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار تهران:شهر آفتاب قطب فناوري هاي صنعتي و صنايع جديد مي شود
شهردار تهران گفت: مجموعه شهر آفتاب ماهيتي متفاوت از ساير مناطق تهران دارد و به عنوان مركز فرهنگي ، علمي ، مذهبي و سياحتي و قطب فناوري هاي صنعتي و صنايع جديدي است كه در چارچوب برنامه ها و رويكردهاي طرح جامع در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر محمد باقر قاليباف، شهردار تهران، پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرداري شهر آفتاب كه با حضور رئيس شوراي اسلامي شهر تهران ، حاج سيد حسن خميني و معاونان و مديران شهرداري تهران برگزار شد ، با بيان اين كه شهرداري شهر آفتاب ماهيتي متفاوت ازمناطق ديگر شهرداري دارد ، گفت : در ذهن عموم مردم اين است كه شهر آفتاب ، منطقه اي مسكوني است ، در صورتي كه در شوراي عالي شهرسازي ، اين منطقه به عنوان مركز فرهنگي ، علمي ، مذهبي و سياحتي تعريف شده و قطب فناوري هاي صنعتي و صنايع جديدي است كه در چارچوب برنامه ها و رويكردهاي طرح جامع در نظر گرفته شده و اميدواريم تا به بهترين شكل راه اندازي شود .

قاليباف در ادامه اظهار كرد : اميدوارم اين شهرداري با همكاري آستان مقدس حضرت امام (ره) و با كمك همه سرمايه گذاران داخلي و خارجي مجموعه اي را فراهم آورد كه كساني كه به اين منطقه وارد مي شوند و يا افرادي كه براي رفتن به فرودگاه امام در اين منطقه تردد مي كنند ، شاهد مجموعه اي از نمادهاي كشور در ابعاد مختلف فرهنگي ، اجتماعي ، مذهبي و غيره با چشم انداز زيبا و مناسب باشند .

وي با بيان اين كه براي رسيدن به اين هدف ، يك دهه زحمت كشيده شده است ، افزود : همه برنامه ريزي ها و مصوبات قانوني شهر آفتاب انجام شده و اين روزها را كه متعلق به امام خميني (ره) است ، فرصت مناسبي ديديم تا اين شهرداري را افتتاح كنيم و اميدواريم كه از امسال همه كارهاي اين مجموعه با شتاب انجام شود .

شهردار تهران خاطر نشان كرد : مجموعه شهر آفتاب در كنار رسالت هايي كه بر عهده دارد ، وظيفه دارد تا خدمات مناسبي را به مجموعه آستانه حضرت امام (ره) و هم چنين زائراني كه به اين منطقه مي آيند ارائه دهد .

قاليباف با معرفي دكتر محمد عيديان به عنوان سرپرست اين مجموعه ، افزود : پس از پايان مراسم و در حدود 40 روز آينده شهردار دائمي منطقه شهر آفتاب منصوب و معرفي مي شود تا كارها با سرعت بيش تري انجام شود و در گام اول ساختمان اين شهرداري در ضلع شمالي حرم ساخته مي شود .

وي هم چنين در جمع خبرنگاران ، با تاكيد بر اين كه اين منطقه رويكرد كاملا علمي ، مذهبي و اجتماعي دارد ، گفت : در اين منطقه دانشگاه ها ، نمايشگاه ها ، هتل ها ، توسعه فضاي سبز و همه خدمات با سرمايه گذاري بخش خصوصي داخلي و خارجي انجام خواهد شد .

قاليباف با بيان اقدامات شهرداري تهران در نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) ، گفت : شهرداري تهران امسال اقدامات وسعي را در انجام داده است كه در حوزه حمل و نقل عمومي ، مترو ، اتوبوس ها حمل نقل زائران را به طور گسترده انجام مي دهد و هم چنين فرهنگسراي روح الله نيز در مجموعه حرم مطهر امام راه اندازي شده است .

هم چنين در اين مراسم ، دكتر محمد عيديان ، سرپرست شهرداري شهر آفتاب با اشاره به چگونگي تشكيل شهر آفتاب گفت : شهرداري تهران با رسالتي ويژه و با مشاركت همه بخش ها سعي دارد تا اهداف تعيين شده براي ايجاد شهري علمي ، فرهنگي و مذهبي را با همه توان محقق كند .

وي افزود : با در نظر گرفتن منظر شهري، سعي داريم تا در اين مجموعه كه در جنوب تهران و در مسير فرودگاه امام قرار دارد ، به سمبل و نشانه اي مهم در مركزجمهوري اسلامي ايران تبديل شود .

عيديان با اشاره به كاربري هاي در نظر گرفته شده براي شهر آفتاب ، خاطر نشان كرد : ايجاد مركز فرهنگي دانشگاهي ، ايجاد مراكز فرهنگي و ورزشي ، ايجاد دهكده سلامت و بيمارستان هاي تخصصي ، نمايشگاه هاي تخصصي و بين المللي ، شهر بازي ، باغ گل ، فروشگاه هاي زنجيره اي ، موزه ، نماد كشورها ، ايجاد مركز تحقيقات كشاورزي، توسعه فضاي سبز ، ايجاد مركز تحقيقات فني و الكترونيك ، هتل هاي 5 ستاره ، انبارهاي عمومي مرتبط با نيازبه ويژه در ارتباط با فرودگاه امام ، مركز تجارت بين الملل ، مترو ، راه آهن ، شهرك سينمايي ، شهرك صنعتي توليدات كالاهاي با ارزش افزوده و شهري كه به عنوان نمونه و مجهز به سيستم IT و خود كفا باشد ، از كاربري هاي در نظر گرفته شده براي شهر آفتاب است .

سرپرست شهرداري شهر آفتاب ، با تاكيد برلزوم همكاري همه جانبه همه نهادهاي دولتي و بخش هاي خصوصي ، افزود : در صورت همكاري همه جانبه و سرمايه گذاري بخش هاي خصوصي ، طي دوره اي 5 ساله ، اهداف منطقه شهر آفتاب تا حد مطلوبي محقق مي شود.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن