تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز فروش بليط هاي7 شب كنسرت شجريان


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: آغاز فروش بليط هاي7 شب كنسرت شجريان
پس از تاخيري 5 روزه در برنامه فروش بليط هاي كنسرت محمد رضا شجريان ، در حالي فروش اينترنتي اين بليط ها از ساعت 12 ظهر امروز آغاز خواهد شد كه تعداد شب هاي اين كنسرت از 4 شب به 7 شب افزايش يافته است.


به گزارش سرويس هنري برنا ، برنامه فروش بليط هاي كنسرت استاد شجريان كه به دليل بروز مشكلاتي در سايت اينترنتي آن متوقف شده بود ، تا ساعاتي ديگر از سر گرفته خواهد شد و قرار است علاوه بر روز هاي اعلام شده(29 ،30 خرداد و 1و2 تير ماه) برنامه اجراي كنسرت در شب هاي 6 ، 8 و 9 تير نيز به آن اضافه شود.

برگزار كنندگان اين كنسرت خبر از دو مرحله اي بودن رزرو و پرداخت اينترنتي به دليل بار ترافيكي سنگين سايت اينترنتي داده اند.

طبق اعلام شركت دل آواز در مرحله اول، پس از انتخاب و تاييد ، بليط ها رزرو شده ، متقاضي تا 72 ساعت فرصت پرداخت هزينه را دارد .

در مرحله دوم نيز سامانه فروش ، براي هر فرد نوبت پرداختي مشخص مي كند تا بر اساس نوبت اعلام شده نسبت به پرداخت اقدام كند. علاوه بر نوبت اعلام شده از ساعت 12 شب تا 7 صبح بدون محدوديت مي توان نسبت به پرداخت اقدام كرد.

دل آواز همچنين يادآور شده كساني كه به هر دليل تا ساعت 14 ظهر روز سه شنبه 14 خرداد موفق به پرداخت نشوند، رزرو بليط اين افراد باطل خواهد شد.

ياد آور مي شود فروش بليط تمام شب هاي كنسرت از امروز شنبه 11 خرداد 1387 و از طريق سايت اينترنتي www.shajarianconcert.com انجام خواهد شد.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//110 - 97 - 39//www.BornaNews.ir
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن