تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژادخطاب به ملي پوشان: فوتبال ايران بايد جهاني شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: احمدي نژادخطاب به ملي پوشان: فوتبال ايران بايد جهاني شود
جام جم آنلاين: رئيس جمهوري كشورمان با تاكيد بر فراهم كردن زمينه صعود تيم ملي به جام جهاني از بازيكنان اين تيم خواست با همت و تلاش بيشتر فوتبال ايران را به سطح اول فوتبال دنيا برسانند. وي افزود: با تمرينات خوب و اجراي تاكتيك هاي مناسب مي توانيم حتي بهترين تيم هاي جهان را نيز كنار بگذاريم.


به گزارش مهر، محمود احمدي نژاد در حاشيه تمرين امروز تيم ملي فوتبال كشورمان با بيان اين مطلب در جمع بازيكنان افزود: صحبت هايي كه آقاي دايي بيان كردند ما را به آينده اميدوار كرد و اميدوارم با تلاش شما بتوانيم به جام جهاني صعود كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه جايگاه فوتبال ايران در آسيا بايد به طور قاطع اول باشد و براي هميشه دراين جايگاه بماند افزود: زماني كه استعدادها و توانايي هاي بازيكنان را مي بينيم انتظار ما از تيم ملي بالا مي رود.

رئيس جمهورخاطرنشان كرد: با تمرينات خوب و اجراي تاكتيك هاي مناسب مي توانيم حتي بهترين تيم هاي جهان را نيز كنار بگذاريم.

احمدي نژاد يادآور شد: زماني فكر مي كرديم به ثمر رساندن صد گل ملي يا انجام 200 بازي ملي دست نيافتني است اما پس از آن ديديم بچه هاي تيم ملي مي توانند به چنين جايگاه اي دست يابند.

وي خاطرنشان كرد: باورمان اين است كه شما مي توانيد به جام جهاني صعود كنيد و مجددا مردم را خوشحال كنيد.

رئيس جمهور يادآور شد: در دو دوره گذشته تيم ملي خيلي سخت و با سينه خيز در استراليا جواز حضور در جام جهاني را به دست آورد. اما در دوره گذشته خيلي راحت تر به جام جهاني صعود كرديم اميدوارم در سال جاري بتوانيم در مراحل ابتدايي جواز شركت در جام جهاني را به دست آوريم تا پس از آن با آرامش خاطر براي آينده و حضور قدرتمند در رقابتهاي جهاني برنامه ريزي كنيم .

در دوره گذشته جام جهاني مي توانستيم به عنوان شايسته اي دست يابيم. شايد اگر هماهنگي لازم بين بازيكنان بوجود مي آمد مي توانستيم ازسد تيم هايي چون مكزيك ، پرتغال نيز عبور كنيم چرا كه تيم ما توانايي اين كار را داشت.

تيم ملي براي رسيدن به موفقيت نياز به آرامش دارد و رسانه ها بايد به حفظ اين آرامش كمك كنند. بازيكنان تيم ملي نيز بايد با يكديگر همدل باشند چرا كه يك تيم هيچ وقت وابسته به يك نفر نيست.

رئيس جمهور افزود: زماني كه بچه هاي ايراني خود را پيدا مي كنند از نامهاي بزرگ نمي ترسند و آنچه كه شايستگي اش را دارند به نمايش مي گذارند .

احمدي نژاد با ابراز اطمينان از موفقيت تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: ملت و دولت پشتيبان شما خواهند بود و برايتان دعا مي كنند تا در ميادين پيش رو موفق باشيد.

رئيس جمهور با آرزوي موفقيت براي تيم ملي خطاب به بازيكنان گفت: اميدوارم هميشه موفق باشيد و پرچم ايران را براي ملت برافراشته نگه داريد. ما براي شما دعا مي كنيم به اميد خدا زماني كه جواز حضور در جام جهاني را به دست َآورديد با لباس در تمرينات حضور مي يابم.

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه نگاه فدراسيون فوتبال و فوتباليست ها بايد نگاهي به رسيدن به صدر فوتبال جهان باشد، گفت: فدراسيون بايد همت كند تا در تمام رده هاي سني تيم هاي ملي ايران در مسابقات جهاني حضور يابند. ما هم در اين بين پشتيباني خوبي از تيم ملي خواهيم داشت.

وي از پرداخت هديه اي ويژه به تيم ملي در پايان هفته جاري به بازيكنان خبر داد و افزود: اين هديه صرفنظر از هر نتيجه اي كه در بازي با امارات رقم بخورد به بازيكنان تيم ملي اهدا خواهد شد.

در ادامه محمدعلي آبادي با ابراز تشكر از حضور رئيس جمهور در جمع بازيكنان تيم ملي از پرداخت كمك سه ميليارد توماني رياست جمهوري به سازمان تربيت بدني خبر داد و گفت: ازآنجا كه سازمان تربيت بدني نمي تواند هزينه هاي تداركات و آماده سازي تيم ملي را بپردازد در مسير حضور در ورزشگاه آقاي احمدي نژاد قول دادند كمكي سه ميليارد توماني به سازمان تربيت بدني داشته باشند.

دكتر محمود احمدي نژاد در پاسخ به اين خبر علي آبادي به شوخي گفت: پس چه كسي به ما پول مي دهد ؟ كه علي دايي پاسخ داد: همه پولها دست شماست!!

رئيس جمهور تاكيد كرد: حتما به فدراسيون فوتبال و سازمان ترتبي بدني كمك خواهيم كرد.

احمدي نژاد در ادامه گفتگوي خود از مسئولان فدراسيون فوتبال خواست با برگزاري ديدارهاي مناسب با تيم هاي بزرگ دنيا، سطح فني تيم ملي ايران را افزايش دهند. اگر زمينه برگزاري اين ديدارها فراهم شود از تيم ملي حمايت مالي بيشتري خواهيم كرد.

رئيس جمهور با اشاره به ظرفيت بالاي فوتبال كشور گفت: برخي از رشته هاي ورزشي كه فكرش را هم نمي كرديم امروز به جايگاه رفيعي رسيده اند. مطمئنا ظرفيت فوتبال ايران بيش از واليبال و بسكتبال است. زماني كه اين دو رشته مي توانند جهاني شوند چرا فوتبال به اين مهم دست پيدا نكند.

رسانه ها تيم ملي را تحت فشار نگذارند

رئيس جمهور كشورمان از رسانه ها خواست با حمايت از تيم ملي زمينه آرامش اين تيم براي رسيدن به موفقيت و صعود به جام جهاني را فراهم كنند.

دكتر محمود احمدي نژاد كه پس از حضور در تمرين امروز تيم ملي در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، به نتيجه ديدار روز 13 خرداد برابر امارات اشاره كرد و گفت: اهل پيش بيني نيستم اما اين را مي دانم كه جوانان ايراني مي توانند در همه عرصه ها موفق باشند. ديدار مقابل امارات هم يك عرصه است و آنها مي توانند اين ديدار را با موفقيت طي كنند.

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه رسانه ها نبايد تيم ملي را تحت فشار قرار دهند، خاطرنشان كرد: تيم ملي براي رسيدن به موفقيت نياز به آرامش دارد و رسانه ها بايد به حفظ اين آرامش كمك كنند. بازيكنان تيم ملي نيز بايد با يكديگر همدل باشند چرا كه يك تيم هيچ وقت وابسته به يك نفر نيست.

وي خاطرنشان كرد: در مراسم افتتاحيه بازيهاي پارالمپيك شركت خواهم كرد.

محمود احمدي نژاد با اشاره به كمك هايي كه به فدراسيون فوتبال خواهد داشت ، گفت: هر جا كه جوانان باشند ما كمك خواهيم كرد و قطعا فدراسيون فوتبال نيز از اين قاعده مستثني نيست.

وي به وضعيت تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: آقاي علي آبادي طرحي را براي ساماندهي اين دو باشگاه در نظر دارد كه ما هم كمك خواهيم كرد اين طرح به اجرا در بيايد. استقلال و پرسپوليس از گذشته هاي دور پايه هاي فوتبال ملي ما را تشكيل مي دادند. ما خوشحاليم كه امروز تعداد تيم هاي مطرح فوتبال بيشتر شده است اما در كنار اين تيم ها پرسپوليس و استقلال هم بايد رشد كنند.

رئيس جمهور در پاسخ به خبرنگاري كه از تمايلات وي به بازيكنان مطرح دنيا پرسيد گفت: من طرفدار خودم هستم و طرفدار جوانان مومن و پرتلاش ايران. من شخصيت بازيكنان بزرگ دنيا را پايين نمي آورم. شخصيت آنها براي من محترم است اما جوانان ايراني بهترين هستند.

احمدي نژاد در خصوص دعوت مارادونا به ايران ، گفت: او ورزشكار خوبي بود كه مانند همه مردم آمريكاي جنوبي مورد ظلم واقع شده بود. تازيانه هاي اسكتبار بر شانه هاي مردم اين منطقه نشسته است و فوتبال فرياد بلند آنها عليه استعمار است. همه ما ديديم كه با مارادونا چه رفتاري داشتند. او مانند همه مردم آمريكاي جنوبي تحت فشار استعمارگران قرار گرفت.

وي از حضور مارادونا در ايران ابراز بي اطلاعي كرد و گفت: در اين خصوص بايد شما پاسخگو باشيد.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن