تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان ماراتن ديدارهاي نخست وزير ژاپن با سران آفريقايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پايان ماراتن ديدارهاي نخست وزير ژاپن با سران آفريقايي
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): توكيو- ماراتن ديدارهاي "ياسوئو فوكودا" نخست وزير ژاپن با سران كشورهاي آفريقايي شركت كننده در كنفرانس توكيو براي توسعه آفريقا در اين كشور، به پايان رسيد.


به گزارش روزجمعه روزنامه نيهون كيزاي ، فوكودا در حاشيه چهارمين كنفرانس بين المللي توكيو براي توسعه آفريقا (TICAD) كه با حضور نمايندگاني از 51 كشور آفريقايي از جمله جمعي از روساي جمهور و نخست وزيرن اين كشورها ، در شهر بندري يوكوهاما در مجاورت توكيو برگزار شد، با سران اين كشورها ديدار و گفت و گو كرد.
اين نخستين بار است كه نخست وزير ژاپن در زمان كوتاهي با سران 40 كشور جهان ديدار و گفت و گو مي كند.
به گزارش ايرنا از نيهون كيزاي ، هدف فوكودا از برگزاري اين ديدارهاي فشرده ، به دست آوردن حمايت كشورهاي آفريقايي از ژاپن براي پيوستن اين كشور به عضويت دايم شوراي امنيت سازمان ملل متحد بود.
اين گزارش مي افزايد: بيشتر رهبران كشورهاي آفريقايي درديدار با فوكودا، پيرامون حمايت خود از عضويت دايم ژاپن در شوراي امنيت سازمان ملل ، پاسخ روشني نداده اند.
53 كشور واقع در قاره آفريقا،حدود يك چهارم از كل آراي سازمان ملل متحد را در دست دارند و به همين دليل براي ژاپن كسب آراي آنها مي تواند گام مهمي بسوي عضويت دايم اين كشور در شوراي امنيت سازمان ملل متحد باشد.
ساق **2**2110**280**1388
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن