تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فضاي نامناسب امتحاني استرس دانش‌آموزان را افزايش مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: فضاي نامناسب امتحاني استرس دانش‌آموزان را افزايش مي‌دهد
نور ناكافي، محيط بسيار گرم يا بسيار سرد، صندلي نامناسب و سر و صدا استرس و اضطراب امتحان را افزايش مي‌دهد.


ناصر دهناد رييس كميته پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار برنا، با اشاره به برنامه هاي شبكه چهار و پنج درباره كاهش اضطراب و استرس در زمان امتحان گفت: ساخت و پخش برنامه‌هاي تلويزيوني پيرامون نداشتن استرس و اضطراب در زمان امتحان‌ها، از طرح‌هاي آموزش و پرورش در ايام امتحان‌ها است.

وي خاطر نشان كرد: مسوولان آموزش و پرورش تلاش مي‌كنند قبل از امتحان‌ها با مشاوره و برگزاري كارگاه هاي آموزشي نگراني و استرس دانش آموزان را كاهش دهند.

دهناد با بيان اينكه كلمه امتحان خود يكي از عوامل استرس است، اذعان كرد: استرس در هنگام امتحانات تا حدودي طبيعي است اما اگر ميزان آن به بيش از حد معمول برسد باعث كاهش يادگيري دانش‌ِآموز مي‌شود.

رييس كميته پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان آموزش و پرورش اظهار داشت: همكلاسي‌ها و معلم ها در تشديد استرس و اضطراب دانش آموزان نقش مهمي را ايفا مي كنند.

وي با اشاره به محيط امتحان ادامه داد: نور ناكافي، محيط بسيار گرم يا بسيار سرد، صندلي نامناسب و سر و صدا استرس و اضطراب امتحان را افزايش مي دهد.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 495]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن