تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821084166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كريس دي برگ در تهران/ يك قدم به سمت برگزاري كنسرت


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: كريس دي برگ در تهران/ يك قدم به سمت برگزاري كنسرت
نشست خبري "كريس دي برگ" در تهران برگزارشد.


به گزارش خبرنگارسرويس هنري برنا، كنفرانس خبري كنسرت "كريس دي برگ" در ايران برگزار شد.

در اين كنفرانس خبري كه با حضور "كريس دي برگ" خواننده مشهور ايرلندي در محله كاشانك تهران برگزار شد، محسن رجب پور مديرعامل شركت ترانه شرقي، كني تامسون مديرعامل شركت فريمن پروداكشنز ، حسين ديلمي مديرعامل گلدايران و اندي كيم مديرعامل ال جي در ايران و حسين تنهايي به عنوان حاميان اين كنسرت در كنار "كريس دي برگ" و دستيارانش حضور داشتند.

مديرعامل شركت ترانه شرقي با معرفي آلبوم "با تو بي تو" كه آخرين آلبوم گروه آرين مي باشد،متذكر شد كه يكي از ترانه هاي اين آلبوم به طور مشترك با "كريس دي برگ" ساخته و ضبط شده است.

در مورد كنسرت "كريس دي برگ" در تهران، اعلام شد كه وي و دستيارانش در طي اقامت خود در تهران، اكثر سالن هاي سرپوشيده و سرباز تهران را بازديد كرده و چند مورد را در نظر دارند كه در آينده سالن منتخب را اعلام مي كنند.

همچنين درباره مجوز كنسرت، اعلام شد كه هنوز مذاكراتي با ارشاد انجام نشده، ولي در آينده نزديك اين مذاكرات انجام خواهد شد و با توجه به شخصيت و سابق هنري "كريس دي برگ" گروه برگزار كننده بسيار اميداورند كه مجوز برگزاري اين كنسرت از سوي ارشاد صادر گردد.

كريستوفر جان ديويسون ملقب به كريس دي برگ در در 23 مهر 1327 (15 اكتبر 1948) در آرژانتين متولد شد. پدرش «چارلز ديويسون» ديپلمات بريتانيايي و مادرش «ماوي اميلي دي برگ» منشي ايرلندي بود. كودكي كريس دي برگ به خاطر شغل ديپلماتيك پدر به مسافرت و كسب تجربه در اين راه گذشت و به اين خاطر در كشورهاي مختلفي مثل مالت، نيجريه و زئير بزرگ شد. هنگامي كه 12ساله بود خانواده‌اش به «Emerald Isle» در ايرلند رفتند، جايي كه هنوز هم كريس دي برگ با همسرش دايان و سه فرزندش رزانا، هوبي و مايكل زندگي مي‌كند.
اولين موفقيت بين المللي كريس در سال 1975 با آهنگ «Turning Round» كه بعدها به اسم "Flying" تغيير نام داد رقم خورد. اين آهنگ براي 17 هفته در صدر جدول بهترين‌ها در برزيل قرار گرفت و بيش از نيم ميليون نسخه از آن به فروش رفت. آلبوم بعدي كريس دي برگ به نام «Spanish Train & Other Stories» آهنگي به نام «A Spaceman Came Travelling» داشت كه در انگلستان جزو بهترين آهنگ‌هاي كريسمس شناخته شد. ولي موفقيت واقعي اين آلبوم آهنگي به نام «Patricia The Stripper» است كه هنوز هم درخواست اجراي آن از طرف تماشاچيان در كنسرت‌هاي كنوني كريس وجود دارد.
كريس دي برگ تورها و كنسرتهاي زيادي در سراسر دنيا از جمله در آلمان، انگلستان، ايرلند، ژاپن، لبنان، كانادا، آفريقاي جنوبي، اروپاي شرقي، اروپاي مركزي و خاور دور اجرا كرده‌است كه بسياري از آنها سريعاً به فروش رفته‌است.
وي در 16 سپتامبر سال 2002 آلبوم جديد خود به نام «Timing Is Everything» را منتشر كرد كه شامل 11 آهنگ جديد بود. كريس دي برگ در اين آلبوم بيشتر به دنبال يك آلبوم تفريحي و شاد بوده‌است ولي هنوز چند آهنگ از جمله "There"s Room In This Heart Tonight«آهنگهاي عميقي از نظر موسيقي و شعر ميباشند. بزرگ‌ترين موفقيت اين آلبوم آهنگ»Lebanese Night" ميباشد كه در كشورهايي مثل لبنان و ساير كشورها آهنگ شماره يك آهنگهاي عربي و انگليسي شد.او همچنين در سال 2004 آلبومي به نام The Road To Freedomو در سال 2006 آلبومي ديگر به نام The Storyman به بازار داد كه آلبوم آخري تمام آهنگهاي آن سمفوني ميباشد

"كريس دي برگ" اقامتش در تهران را تجربه اي شگفت و شيرين بيان نمود.

اخبار تكميلي در اين مورد متعاقبا از اين خبرگزاري اعلام مي شود.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن