تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819883337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول حوزه‌مشاوران جوان‌استانداري فارس:آموزش مهارتهاي زندگي‌براي جوانان ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوول حوزه‌مشاوران جوان‌استانداري فارس:آموزش مهارتهاي زندگي‌براي جوانان ضروري است
داخلي. اجتماعي. آموزشي
مسوول حوزه مشاورين جوان استانداري فارس گفت:آموزش مهارتهاي زندگي و خانواده با هدف ارتقاي سطح فرهنگي و فكري جوانان بسيار ضروري است.

رقيه‌جوكار،پنج‌شنبه‌در حاشيه‌اولين همايش دوره‌آموزش خانواده‌ويژه دانشجويان در شيراز در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: دانشجويان پس از اتمام دوران تحصيل وارد عرصه كار و فعاليت مي‌شوند، از سوي ديگر با تشكيل خانواده وارد عرصه جديدي از زندگي خود مي‌شوند.

وي ادامه داد: متاسفانه در برخي آموزه‌هاي علمي دانشگاهها ، آموزشهاي خانواده و ارتباط با خانواده تا كنون نقشي نداشته و جوانان براي ارتقاي سطح فرهنگي، فكري و اخلاقي خود نياز به اين آموزشها دارند.

وي اضافه كرد:آموزش خانواده با هدف آشنايي زنان باجايگاه‌خود در خانواده و اجتماع، آشنايي با اهداف انقلاب اسلامي و آشنايي با احزاب برنامه ريزي شده است.

جوكاربيان كرد: در اين دوره آموزشي مجموعه آموزشي انقلاب اسلامي و چگونگي روند آن، موانع و آينده، اخلاق در خانواده،مديريت استرس، رفاه طلبي و مادي گرايي، حقوق زن در اسلام، جامعه شناسي خانواده ، خانواده و اجتماع ارائه مي شود.

جوكارافزود:همچنين يكي‌از اهداف اين همايش آشناسازي جوانان با فعاليتهاي فرق و مذاهب در جامعه و آگاه كردن جوانان با هدف اين فرقه‌ها مبني بر دور نمودن نوجوانان و جوانان از اسلام است.

مسوول حوزه مشاورين جوان استانداري فارس گفت: متاسفانه خانواده‌ها نسبت به فعاليت اين گونه فرقه‌ها در جامعه اطلاعات كافي ندارند و بدليل غفلت آنها جوانان در دام اينگونه مسايل گرفتار مي‌شوند.

اولين دوره دو روزه آموزش خانواده براي دانشجويان دانشگاههاي شيراز با همت گروه مشاورين جوان استانداري فارس ، مجمع فرهنگي ميعاد با شهيدان در شيراز برگزار شده است.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن