تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814673016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازار كار فرانسه به روي كشورهاي اروپايي شرقي باز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بازار كار فرانسه به روي كشورهاي اروپايي شرقي باز مي‌شود
پاريس - نيكلا ساركوزي رئيس جمهوري فرانسه از باز شدن بازار كار فرانسه به روي نيروهاي كار كشورهاي اروپايي شرقي خبر داد.

ساركوزي امروز چهارشنبه در ديداري يك روزه از لهستان و پس از ديدار و گفتگو با رئيس جمهوري و نخست وزير اين كشور علام كرد كه از اول ژوئيه سال جاري همه مشكلات پيش روي نيروهاي كار هشت كشور اروپايي شرقي برداشته خواهد شد.

وي كه بعد از گفت و گو با همتاي لهستاني خود سخن مي‌گفت افزود من به اروپا اعتقاد دارم و اين اعتقاد را در ديدار از لهستان نشان دادم.

كشورهاي اروپايي شرقي و كمونيست سابق شامل لهستان، جمهوري چك، اسلواكي ، مجارستان، استوني، لتوني، ليتواني و اسلوني از اول ژانويه سال ‪۲۰۰۴‬ ميلادي به اتحاديه اروپا ملحق شدند. ولي دست يابي شهرندان آنها به بازار كار فرانسه مشروط شده بود.

فرانسه در نظر دارد اين شرايط را حذف كند و از اول ژوئيه بازار كار فرانسه را به روي شهروندان اين كشورها بگشايد.

رئيس جمهوري فرانسه در سفر به لهستان همچنين از برنامه دفاع اروپايي كه يكي از چهار مورد مهم در دستور كار فرانسه در دوره شش ماه رياست اين كشور بر اتحاديه اروپا خوانده است نيز سخن رانده است .

ساركوزي اعلام كرده است فرانسه، لهستان را به عنوان يك شريك مهم در تقويت سامانه دفاع اروپايي مي‌داند.

.

رئيس جمهوري فرانسه همچنين ضمن اشاره به وجود مشتركات زياد در اين خصوص افزوده است دو كشور قصد دارند همكاري تنگاتنگي با هم داشته باشند و اظهار اميدواري كرده است كه همكاري بين دو كشور، سبب شود تا در موضوع دفاع اروپايي و مشاركت دفاعي بين اروپا و آمريكا پيشرفت حاصل شود.

اين دومين سفر ساركوزي در مقام رياست جمهوري فرانسه در يك سال گذشته به لهستان است و سياست‌هاي وي در قبال لهستان نسبت به شيراك متفاوت است.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن