تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815265942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي رفسنجاني : په مقتضاي اسلام و خواست مردم عمل كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هاشمي رفسنجاني : په مقتضاي اسلام و خواست مردم عمل كنيم
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر به مقتضاي اسلام و خواست مردم عمل كنيم، قوي و پايدار خواهيم بود و اگر از اين دو غافل شويم، قدرت هيچ گونه تحولي را نخواهيم داشت.
به گزارش شبكه خبر به نقل از ايرنا، آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني، امروز در ديدار با جمعي از مسئولان شهرستان ورامين و خانواده شهيدان 15 خرداد تصريح كرد: 15 خرداد، جزء نقطه هاي عظمت تاريخ انقلاب است و مردم ورامين اين افتخار را دارند كه در تاريخ انقلاب مي درخشند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با اشاره به وقايع پيش از 15 خرداد كه منجر به اين قيام شد، گفت: قدرت روحانيت براي رژيم پهلوي نگران كننده بود و آنها به دنبال اين بودند كه قدرت دين و مرجعيت را تضعيف كنند، اما روحانيت در واقعه 15 خرداد، روابط خود را با مردم نزديك تر كرد و با تركيب دين و اراده مردم، قدرتي ايجاد كرد كه رژيم طاغوت را به لرزه درآورد.

هاشمي رفسنجاني يادآور شد: قدرت عظيمي كه از تركيب دين و مردم به وجود مي آيد، نيروي بسيار مهمي است كه انقلاب اسلامي توانست آن را به وجود آورد و حلقه اين اتصال، ولايت فقيه مي باشد كه در نظام حكومت جمهوري اسلامي به درستي تعبيه شده است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، تشكيل جمهوري اسلامي و تركيب اين دو كلمه را بر مبناي توجه به جايگاه دين و مردم عنوان كرد و گفت: امام (ره) نيز با درك جايگاه دين و همين طور مردم، عنوان جمهوري اسلامي را تاييد و به مردم عرضه كرد.

هاشمي رفسنجاني، با تقدير از برگزاركنندگان همايش 15 خرداد، آن را گام مهمي براي تكريم شهيدان اين حادثه مهم عنوان كرد و گفت: برگزاري اينگونه مراسم ها پرچم و تابلويي است كه اعلام مي نمايد، راه شهيدان در جمهوري اسلامي ادامه دارد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با اشاره به دو معضل گراني و بيكاري كه بسياري از مردم را رنج مي دهد، تاكيد كرد: منابع زيرزميني، نيروي انساني تحصيلكرده و مكتب انسان ساز ما، سرمايه هايي است كه با استفاده از آن مي توان اين دو مشكل را حل كرد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 395]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن