تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج: تحولات اساسي در بعد علمي و فرهنگي بسيج شاهد خواهيم بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج: تحولات اساسي در بعد علمي و فرهنگي بسيج شاهد خواهيم بود
خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج گفت: بسيجيان بايد در تمامي ميدانهاي انقلاب پيشتاز باشند و اگر گفته مي شود «ما مي توانيم» بايد بسيج و بسيجيان با تلاش و كوشش پيشتاز و پيشقدم باشند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي نيروي مقاومت بسيج، حسين طائب جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج در همايش سراسري فرماندهان و مسئولين و رده هاي مختلف اين نيرو با اشاره به اينكه در جهان كنوني دو اردوگاه كه يكي معتقد به دهكده جهاني با مديريت آمريكا و ديگري معتقد به سعادت بشر در دنيا و آخرت با مديريت قدرت لايزال الهي است، افزود: امروزه ما شاهد هستيم كه در اردوگاه آمريكا يك انفعال ايجاد شده و از حالت آفندي به دفاع روي آورده و در مقابل حركت اردوگاه اسلامي كه كانون آن در ايران اسلامي است عكس‌العمل نشان مي دهد.
طائب افزود: قدرت در اردوگاه آمريكايي از زر و زور و تزوير ريشه مي گيرد در حالي كه در اردوگاه اسلامي قدرت هدايت و فرماندهي از منبع لايزال الهي سرچشمه مي گيرد و در مواقع خاص امدادهاي غيبي به كمك رزمندگان اين اردوگاه مي شتابند.
وي با اشاره به اينكه همه قدرت استكبار جهاني براي از بين بردن مركز و كانون رهبري اردوگاه اسلامي صرف و خرج شد، گفت: امروز كشور ايران اسلامي به عنوان يك ملت مقام الگويي براي تمامي ملل مستضعف تبديل شده است.
جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به تحولات لبنان خاطرنشان كرد: كشوري را كه سران غربي با يك تلفن رئيس جمهورش را تغيير و جابجا مي كردند امروز با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي و با اتكال پروردگار، صهيونيسم و استكبار را به انفعال كشانده است.
طائب با بيان اين مطلب كه لوكوموتيو بسيج در حركت چشم انداز بايد نقش اساسي خود را ايفا كند، تصريح كرد: نيروي مقاومت بسيج با توليد قدرت بازدارندگي مي تواند مهمترين نقش را ايفا كند كه اين مهم بايد با تلاش و جديت مسئولين در آموزشهاي تخصصي اتفاق بيافتد.
وي از برخي از تحولات ساختاري در نيروي مقاومت بسيج خبر داد و افزود: در امسال ما شاهد تحولات اساسي در اين نيرو خواهيم بود كه مهمترين آنها در بعد علمي، فرهنگي و اجتماعي اجرا مي‌شود.
طائب با اشاره به اينكه ما نبايد بسيجيان دانش آموز را بعد از فراغت از تحصيل رها كنيم، تصريح كرد: بسيج دانشجويي مي تواند با برگزاري اردوهاي استقبال از دانش آموزان بسيجي كه به دانشگاه راه يافته اند از اين عزيزان استقبال كند و اين كار در تمامي حلقه هاي منظم مثل بسيج اساتيد، پزشكي و كارمندان و ... اتفاق بيافتد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن