تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : يك روز به نام كارآفريني نامگذاري شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : يك روز به نام كارآفريني نامگذاري شود
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين رتبه نخست استان خراسان رضوي در بخش صنعت در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي‌گويد :پيشنهاد مي‌كنم يك روز به عنوان كارآفريني نامگذاري شود.

دكتر غلامحسين صاحبكار كه پزشك متخصص در رشته چشم پزشكي است ،با بيان اينكه كار و كارآفريني بايد به عنوان يك ارزش درجامعه تلقي شود، از كم توجهي به توليد وكارآفريني انتقاد كرد .

اين كارآفرين ‪۴۶‬ساله كه در شركت توليدي خود با عنوان توس نگاه به توليد لوازم چشم پزشكي و پزشكي اقدام مي‌كند، از دولت خواست تا به معرفي كار آفريني در جامعه به عنوان يك ارزش اقدام كند .

وي در واحد توليدي خود در فضايي به وسعت هزار و ‪۶۰۰‬متر مربع در شهرك صنعتي طوس مشهد قرار دارد، ‪ ۳۰‬نفر نيرو را جذب كرده است .

آمپول مورد استفاده در چشم پزشكي ، وسايل مصرف جراحي مجاري اشكي ، توليد انواع باند و گاز ، البسه اتاق عمل ، پوشش‌هاي عمل جراحي از جمله توليدات اين كارآفرين است .

صاحبكار با بيان اينكه كارآفريني استعدادي ذاتي افراد است، افزود: دولت بايد افراد خلاق و متبكر در حوزه كار آفريني را مورد حمايت خود قرار دهد .

مجموع سرمايه كارآفرين خراساني يك ميليارد تومان است و وي در خصوص استفاده از تسهيلات بانكي گفت : تاكنون با زحمت بسيار موفق به دريافت ‪۱۰۰‬ ميليون تومان تسهيلات شده ام .

وي با انتقاد از وضعيت كنوني زير ساخت‌هاي توليدي، افزود:در حال حاضر عمده فعاليت‌ها به سمت واسطه گري سوق يافته و در كنار آن بي‌توجهي به توليد موجب افزايش هزينه‌ها در اين بخش مي‌شود .
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن