تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812853786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغييرات گسترده تيم پاس همدان پيش از فصل نقل و انتقالات


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تغييرات گسترده تيم پاس همدان پيش از فصل نقل و انتقالات
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): همدان - تيم فوتبال پاس همدان پيش از شروع فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران در آستانه خانه تكاني و تغييرات گسترده است .


در حالي كه سازمان ليگ فوتبال 15 تيرماه را زمان اغاز فصل نقل و انتقالات بازيكنان اعلام كرده اما گفته مي شود اغلب بازيكنان اين تيم هم اكنون با ديگر تيم هاي ليگ برتري وارد مذاكره شده اند تا در صورت توافق طرفين از پاس جدا شوند.
مذاكره "جواد شيرزاد" و "حنيف عمران زاده " با مسوولان پرسپوليس ، "خسرو حيدري " با استقلال تهران ، "سعيد دقيقي " با مس كرمان ، "محمد اسماعيل نظري " با راه آهن تهران و "مهدي جعفرپور" با سپاهان نوين اصفهان از جمله شايعه هايي است كه به گوش مي رسد.
هم چنين يكي از نزديكان باشگاه پاس همدان از مذاكره اوليه مسوولان اين تيم با "بيژن ذوالفقارنسب " سرمربي فصل گذشته ذوب آهن خبر داد.
اين فرد مطلع كه تمايلي به افشاي نام خود ندارد، گفت : باشگاه از دكتر ذوالفقارنسب برنامه خواسته تا در صورت انصراف وينگو بگوويچ اين مربي ايراني را منصوب كند.
وي اضافه كرد: ذوالفقارنسب رابطه نزديكي با اوليايي مديرعامل پاس دارد و اين دو نفر 20 سال پيش سابقه همكاري در تيم منتخب شهر همدان را داشته اند.
وضعيت بازيكنان خارجي تيم پاس همدان نيز روشن است و در بين سه بازيكن غير ايراني اين تيم ، "امير ابووچا" مهاجم هشت گله پاس ديگر در اين تيم حضور نخواهد يافت .
گفته مي شود ابووچا بوسنيايي در فصل گذشته نتوانسته انتظار كادر فني را برآورده كند از اين رو قراردادش تمديد نمي شود.
اما از سوي ديگر، "ايوان ساندروتوميچ " و "فاروق اختياروويچ " ديگر بازيكنان خارجي پاس براي تمديد قرارداد خود تمايل نشان داده اند.
"لوكا رادمن " مربي بدنساز و اهل كروات پاس نيز براي حضور دوباره در اين تيم ابراز تمايل كرده است .
"وينگو بگوويچ " نيز اواخر ماه جاري قرار است مذاكره نهايي را بر سر تمديد قرارداد با مسوولان باشگاه پاس داشته باشد.
"مهدي خيري "، "وريا غفوري "، "اميد خورج "، "سيد محمدعلوي "، "محمد غلامي " ، "مصطفي چترآبگون "، "منصور احمدزاده ، "اويس كرد جهان " و "برهان شوكت العباسي " بازيكناني هستند كه حضورشان در تيم پاس براي فصل آينده بسيار محتمل است .
وضعيت "يدالله اكبري " كاپيتان تيم پاس نيز پس از بازگشت اوليايي از اروپا مشخص مي شود اما گفته شده تيم هاي صبا باتري و سايپا تهران تمايل به جذب اين هافبك باتجربه دارند.
"سيد محمد كاظم اوليايي " مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پاس همدان كه براي مذاكره بامسوولان شالكه 04 آلمان و "آژاكس آمستردام " هلند در اروپا به سر مي برد، قرار است در حاشيه اين سفر با چند بازيكن مطرح خارجي به مذاكره بپردازد.
هم اكنون بازيكنان پاس بخشي از قرارداد مالي خود را دريافت نكرده اند و تكليف قطعي آنها براي حضور در تيم پاس با بازگشت اوليايي به كشور مشخص خواهد شد.
تيم پاس همدان در نخستين سال حضورش در ليگ برتر كشور، فصل گذشته با كسب 49 امتياز عنوان پنجم جدول رده بندي را كسب كرد.ك /3
1139/564/7520
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن