تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804369286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي يزد خبر داد: افزايش106درصدي كشفيات مواد مخدر درسال جاري موافقت با استقرار بالگرد و يك تيم پروازي در منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي يزد خبر داد: افزايش106درصدي كشفيات مواد مخدر درسال جاري موافقت با استقرار بالگرد و يك تيم پروازي در منطقه


خبرگزاري دانشجويان ايران - يزد
سرويس: شهرستان‌ها

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان يزد گفت:‌ كشفيات مواد مخدر در استان يزد در سال گذشته نسبت به مدت مشابه خود در سال 1385 ، 21 درصد افزايش داشته ‌است.

سرهنگ محمدعلي زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه يزد، با اشاره به اين كه در سال گذشته 32 تن انواع مواد مخدر كشف شده است كه اين ميزان نسبت به سال 85 كه حدود 26 تن كشفيات بوده، 21 درصد افزايش داشته است، اظهار كرد: در همين راستا 6273 قاچاقچي مواد مخدر دستگير شده‌اند كه از اين تعداد 6041 نفر مرد و 232 نفر قاچاقچي زن بودند.

وي از متلاشي شدن 38 باند مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: 215 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتورسيكلت نيز از اين باندها توقيف شده‌اند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان تصريح كرد: در سال گذشته 23 سلاح از سوداگران مرگ كشف شده است و در رابطه با مواد مخدر 4690 فقره پرونده تشكيل و به مراجع قضايي ارسال شده است.

وي با اشاره به استفاده مواد روانگردان در بين افراد جامعه اظهار كرد: در سال گذشته 31 هزار و268 آمپول روانگردان در استان كشف شده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان يزد ميزان كشفيات انواع مواد مخدر در سال گذشته را در شهرستان‌هاي استان و تعداد نفرات دستگير شده در همين رابطه را اين گونه اعلام كرد: ‌شهرستان طبس 5800 كيلو و دستگيري 800 نفر، شهرستان خاتم 2500 كيلو و دستگيري 191 نفر، شهرستان بافق 2200 كيلو و دستگيري 270 نفر،‌ شهرستان اردكان 1100 كيلو و دستگيري 357 نفر، شهرستان ابركوه 840 كيلو و دستگيري 297 نفر، شهرستان يزد 1356 كيلو و دستگيري 1956 نفر، شهرستان تفت 14 كيلو و دستگيري 561 نفر، شهرستان ميبد 128 كيلو و دستگيري 297 نفر، شهرستان صدوق 129 كيلو و دستگيري 239 نفر و كشف يك تن انواع مواد مخدر كه توسط يگان تكاور علي بن ابيطالب (ع) كشف شده كه در همين رابطه 18 نفر دستگير شده‌اند.

سرهنگ زارع علت موفقيت در كشف بيشتر مواد مخدر در استان را كار اطلاعاتي اعلام كرد و افزود: اطلاعات ما در زمينه مواد مخدر بيشتر شده است و به شيوه و شگرد قاچاقچيان مواد مخدر آشنايي بيشتري پيدا كرده‌ايم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اعلام كرد: ‌48 درصد فعاليت‌هاي اطلاعاتي،‌ 28 درصد فعاليت انتظامي و 23 درصد كشف مواد مخدر در اقدام‌هاي عملياتي و رزمي بوده است كه به دليل اين كه در مجاورت با استان‌هاي كرمان و سيستان بلوچستان هستيم و استان يزد كه 60 درصد مساحت آن كويري مي‌باشد و در محل عبور و مرور قاچاقچيان مواد مخدر هستيم موفق به كشف اين ميزان مواد شده‌ايم.

وي از ديگر اقدامات در جهت كشف مواد مخدر را واگذاري خودروها جهت پوشش شهرستان‌هاي كويري و گشت در مسير تردد كاروان‌هاي قاچاق مواد مخدر اعلام كرد و گفت: استفاده از كار اطلاعاتي نظير مخبران و افراد محلي را نيز در دستور كار قرار داده‌ايم.

سرهنگ زارع با توجه به روي آوردن جوانان به مصرف ناس و ماده مخدر جديدي به نام پنپرگ اظهار كرد: با توجه به اين كه اين مواد بيشتر توسط افراد دوره گرد و دست فروش توزيع مي‌شود و بيشتر اين افراد اتباع خارجي هستند باعث افزايش توزيع اين مواد شده است.

وي افزود: 70 هزار اتباع افغاني در استان هستند كه تعداد 35 هزار نفر مجوز دارند و نيمي از آنها به صورت قاچاق وارد استان شده‌اند كه مهمترين عامل توزيع مواد مخدري همچون ناس و پنپرگ در استان هستند و نبود ماده قانون مجازات در اين مواد مخدر يكي از مشكلات ما در نحوه برخورد است و مجازات آن در دستور كار تجديد قانون مبارزه با مواد مخدر است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان نيز اعلام كرد: از آغاز سال جاري تاكنون 7810 كيلوگرم انواع مواد مخدر در استان كشف شده است كه نشان از رشد 106 درصدي كشفيات دارد و در همين راستا 650 نفر دستگير و به مراجع قضايي تحويل داده شده است و تعداد 686 فقره پرونده مواد مخدر به دستگاه قضايي ارجاع داده‌ايم.

وي همچنين از سه درگيري مسلحانه از ابتداي سال تاكنون با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در اين زمينه 5 باند مواد مخدر متلاشي،‌ 23 دستگاه خودرو و توقيف شده است و دراين درگيري‌ها نيز يكي از نيروهاي مبارزه با مواد مخدر به فيض شهادت نائل آمده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي نيروي انتظامي استان ضمن اشاره به اين مطلب كه بيشتر كشفيات در شهرها توسط اخبار مردمي است اعلام كرد: 80 درصد كشفيات مواد مخدر در شهر را مديون مردم هستيم و ضمن تشكر از مردم خواست كه همچنان به ارتباط خود با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ادامه دهند و تلفن 128 ستاد خبري اين سازمان در 24 ساعت آماده نظرات و پيشنهادات و اخبار مردم عزيز استان است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 352]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن