تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه هولوكاست به كار خود پايان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نمايشگاه هولوكاست به كار خود پايان داد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: نمايشگاه هولوكاست با عنوان نشست تحليلي و سياسي «هولوكاست روياي بي‌تعبير» كه از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم برگزار شده بود به كار خود پايان داد.
به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ، حجت‌الاسلام‌والمسلمين طائب محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه در اين مراسم با تحليلي از هولوكاست گفت: داستان يهود و دروغگويي‌هاي آنها براي مسلمانان حل شده است و آنان از لفظ يوناني هولوكاست كه قرباني كردن حيوان نر و سوزاندن آن براي خدا است، براي پيش برد اهداف خود استفاده كردند.
وي افزود: گزارشي كه يهودي‌ها از هولوكاست ارائه مي‌كنند، يك واقعيت خالص نيست بلكه يك حرفي براي يك مكتب است كه حاشيه‌هاي اعتقادي در آن وجود دارد.
اين استاد حوزه گفت: يهوديان صهيونيست براي رسيدن به سرزمين‌هاي مقدس از دروغ‌پردازي جرياني به نام هولوكاست استفاده كردند تا به سرزمين موعود خود برسند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين طائب افزود: اگر هولوكاست يك حادثه واقعي است پس چرا با فشار آمريكا و صهيونيست‌ها مجمع عمومي سازمان ملل، غيرقابل پذيرش بودن انكار هولوكاست را تصويب كرد كه در دنيا كسي حق انكار آن را ندارد.
وي انتشار خبرسوزاندن شش ميليون يهودي را بعد از 15 سال، سند بزرگي بر دروغ بودن داستان هولوكاست دانست و افزود: اسرائيل از سال 1961 به بهانه هولوكاست هر جنايتي كه خواسته انجام داده است.
اين پژوهشگر حوزه گفت: ترس يهوديان از مطرح شدن هولوكاست اين است كه چون مي‌دانند اين داستان ساختگي است و واقعيت ندارد، اگر براي مردم جهان آشكار شود ديگر به اخبار آنها اعتمادي نيست و چنانچه اخبار آنها زير سئوال برود ديگر چيزي نخواهند داشت.
اين استاد حوزه و دانشگاه تمام گرفتاري‌هاي دنيا را جريان‌سازي خبري صهيونيست‌ها دانست و افزود: غول خبري دنيا دست آمريكا و صهيونيست‌ها است كه صد ميليون جمعيت زلزله زده چين براي اينكه اخبار و جريان لبنان را تحت شعاع قرار ندهد به آن نمي‌پردازند و تنها كشته‌هاي آن را 60 هزار نفر اعلام مي‌كنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين طائب گفت: ما بايد مردم جهان را نسبت به اخبار آنها آگاه كنيم، زيرا اخبار آنها خبر فاسقان است. /02/131/120
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن