تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني در جمع خبرنگاران : علاقه اي به دنبال كردن طرح ها و لوايح حاشيه اي نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:موج: لاريجاني در جمع خبرنگاران : علاقه اي به دنبال كردن طرح ها و لوايح حاشيه اي نداريم
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد سياسي علي لاريجاني در مورد اولويت هاي مجلس هشتم گفت: علاقه اي به دنبال كردن طرح ها و لوايحي كه مسائل جانبي را دنبال مي كند نداريم، بلكه قصد داريم خواسته هاي اصلي مردم را پيگيري كنيم و به ساماندهي وضعيت اقتصادي و بهبود معيشت مردم بپردازيم.


به گزارش موج، دكتر علي لاريجاني رييس موقت مجلس هشتم درحاشيه جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران گفت : در زمينه تنقيح قوانين و تصحيح قوانين به نوعي به غربال كردن قوانين نياز داريم كه اميدواريم در مجلس هشتم بتوانيم به اصلاح قوانين بپردازيم.
وي همچنين در زمينه شيوه هاي نوين نظارت گفت: با مشورت مجلس بايد راهكارهايي در زمينه نظارت انجام شود.
علي لاريجاني در مورد اولويت هاي مجلس هشتم گفت: علاقه اي به دنبال كردن طرح ها و لوايحي كه مسائل جانبي را دنبال مي كند نداريم، بلكه قصد داريم خواسته هاي اصلي مردم را پيگيري كنيم و به ساماندهي وضعيت اقتصادي و بهبود معيشت مردم بپردازيم.
وي افزود: حتماً دراين مورد رايزني هايي با دولت و ساير قوا خواهيم داشت كه بتوانيم در اين جهت مجلس را پر تحرك كنيم.
وي در مورد تعبير خود از حداد عادل كه او را رييس معنوي مجلس و سرمايه ملي عنوان كرده بود، گفت: بيش از 20 سال است كه با دكتر حدادعادل روابط دوستانه و صميمانه داريم و در اين زمينه مسابقه اي براي اداي تكليف انجام داديم اما در رفاقت هاي ما خللي ايجاد نكرده است.
وي گفت: حضور حداد عادل ارزشمند است و از تجربيات ايشان استفاده خواهد شد.
وي همچنين گفت: تغييراتي در اعضاي هيات رييسه بوجود آمده است هم در منشي هاي مجلس و هم در كارپردازها.
وي اضافه كرد: گردش نيروها را مثبت مي دانم زيرا كه با اين روند نشاط كاري در مجلس بوجود مي آيد و مي توانيم آگاهانه و با توجه بيشتر به كار خود بپردازيم. و از تمام تجربيات گذشته در فضاي صحيح استفاده كنيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا تفاوت آراي شما و حداد عادل انتقاد اصولگرايان به عملكرد مجلس هفتم تلقي مي شود، گفت: وقت خود را براي اين گونه مسائل صرف نكنيد مسائل مهمتري در كشور است كه ذهنتان را بايد به آنها متوجه كنيد.
لاريجاني گفت: بايد حق دهيم كه فراكسيون اصولگرايان براساس مجموعه خصوصياتي كه وجود دارد تصميم مي گيرد و افرادي توانمندي‌هاي متفاوتي دارند و آقاي حداد عادل در زمينه هاي فرهنگي و علمي زمينه هاي بسيار خوبي دارند.
لاريجاني گزارش البرادعي را حاوي نكات مهمي ارزيابي كرد و گفت: گزارش البرادعي اذعان داشت كه هيچ گونه سندو مدركي دال بر گرايش ايران در زمينه هسته اي و ساخت صلاح ندارد.
وي افزود: البرادعي در گزارش خود نظارتهاي آژانس را به صورت مستمر بيان كرده است همچنانكه كه در مورد آب سنگين از طريق ماهواره نظارت دارد.
لاريجاني گفت: در گزارش البرادعي در بندهايي حرف هاي چند پهلو زده شده است كه به نظر مي رسد بيشتر صبغه‌ي رسانه اي دارد. و پمپاژ القائات را در اين زمينه دنبال مي كرد تا يك سند حقوقي كه اين رفتار بايد خاتمه پيدا كند.
لاريجاني تصريح كرد: بنا نيست ايران همكاري وسيعي با آژانس داشته باشد و آنها بتوانند هر زمان سوء استفاده كنند. اگر اين روش را ادامه دهند مجلس حتما در پرونده هسته اي ايران ورود پيدا مي كند ودر مورد رفتار آينده خود به آژانس تصميم گيري مي كند.
لاريجاني خاطر نشان كرد: آنها بايد توجه داشته باشند كه اگر بناست طبق موداليته با ايران همكاري صادقانه داشته باشند، گزارش هاي آنان بايد از يك متانت حقوقي برخوردار باشد و دنبال جو سازي رسانه اي نباشند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن