تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813448735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت همچنان يارانه بسياري براي سوخت متحمل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دولت همچنان يارانه بسياري براي سوخت متحمل مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كوالالامپورـ روزنامه "كوران تمپو" چاپ اندونزي نوشت : با وجود افزايش قيمت سوخت در اندونزي ، دولت "يودهويونو" همچنان يارانه قابل ملاحظه اي را براي اين محصول متحمل مي شود.


به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از جاكارتا، اين روزنامه درشماره اخير خود نوشت: با وجود آنكه دولت اندونزي چندي پيش قيمت سوخت را در اين كشور تا ميزان 30 درصد افزايش دادو بموجب آن يارانه مختص به سوخت را كاهش داد اما مقامات اين كشور همچنان اعلام مي كنند كه دولت يارانه بسيار بالايي را به سوخت اختصاص مي دهد.
به نوشته كوران تمپو، وزير انرژي و منابع معدني اندونزي در اين ارتباط گفت : قيمت سوخت بنزين در بازارهاي جهاني حدود 9 هزار روپيه (يك دلار) است .
"پورنومو يوسگيانتورو" افزود: اين در حالي است كه پس از افزايش 30 درصدي قيمت سوخت ، بنزين با قيمت ششهزار روپيه به مردم عرضه مي شود واين به معناي اختصاص سه هزار روپيه يارانه دولتي براي هر ليتر بنزين است.
به گزارش ايرنا، دولت اندونزي باتوجه به افزايش روزافزون قيمت جهاني نفت ، اخيرا اعلام كرده كه چاره اي جز گران كردن قيمت سوخت ازجمله بنزين در كشور ندارد.
برنامه دولت اندونزي براي افزايش قيمت سوخت با واكنشها و مخالفتهاي گسترده اي همراه شده و شهرهاي مختلف اين كشور در روزهاي اخير شاهد برپايي راهپيمايي هاي اعتراض آميز نسبت به تصميم اخير دولت بوده است .
درعين حال، دولت اين كشور كه سال پاياني خود را سپري كرده و در سال آينده ميلادي انتخابات رياست جمهوري را نيز در پيش دارد، همچنان بر تصميم خود مبني بر ضرورت افزايش قيمت سوخت پافشاري مي كند.
آساق **2203**335**1443**1366
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن