تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816307101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بنيانگذار گروه صنعتي زرماكارون90 در صد سهم صادرات ماكاروني ايران را در اختيار داريم


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: بنيانگذار گروه صنعتي زرماكارون90 در صد سهم صادرات ماكاروني ايران را در اختيار داريم
عكس‌ها: آكو سالميپگاه آفرين‌زاد - ادبيات در ايران با تمام دنيا تفاوت فاحشي دارد. اين جمله بخشي از سخنان مهندس مرتضي سلطاني، رييس هيات‌مديره و بنيانگذار گروه صنعتي زر ماكارون درحاشيه پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع كشاورزي، مواد غذايي، ماشين‌آلات و صنايع وابسته در جمع خبرنگاران است.


وي در توضيح اين مطلب مي‌گويد: در ايران تكنولوژي بين 1 تا 10 درصد نقش دارد در حالي كه سهم مديريت بر اين تكنولوژي از 1 تا 90 درصد است.
اين در حالي است كه مديريت بر تكنولوژي و راهبري تكنولوژي در كشورهاي پيشرفته و اروپايي كاملا عكس ايران است و پديده تكنولوژي بر مديريت غلبه مي‌كند.
به اعتقاد سلطاني اين شاخص مهمي براي تصميم‌سازان و مسوولان كشور به شمار مي‌رود.
اين فعال بخش خصوصي براهميت نتيجه عمل تصميم‌سازان كشور با همفكري و نظركارشناسان و متخصصان در حوزه صنعت تاكيد مي‌كند و ادامه مي‌دهد: جوانان بسيار ارزنده و با استعدادي از نظر علم، قناعت، شجاعت و غيرت‌كاري در ايران داريم كه اگر به اين خيل عظيم نيروي كار جوان بها داده شود و اين امر مديريت بهينه شود، در فضاي توليد بسيار نتيجه مطلوبي حاصل خواهد شد.
مهندس سلطاني، با اشاره به اين‌كه اعتماد به جوانان نه در سايه تكلف و تعارف بلكه بايد در واقعيت عملي باشد، خاطرنشان مي‌كند: بايد به جوانان كشورمان اعتماد كنيم و كار را به دست آن‌ها بسپاريم در اين صورت است كه تراز توليد خود را همراه با نوآوري و شكوفايي افزايش خواهيم داد.
بنيانگذار گروه صنعتي زرماكارون موفقيت گروه خود را مرهون همين اعتماد و اطمينان به جوانان تحصيل‌كرده مي‌داند و با افتخار تاكيد مي‌كند كه شاخص‌ترين فاكتور تمايز شركت ماحاصل تفكر جوان‌گرايي مديران ما است.
وي در پي همين موفقيت اعلام مي‌كند: گروه صنعتي زرماكارون مدت 2سال است كه متولد شده و اين در حالي است كه در سال گذشته 90درصد سهم صادرات از آن ما بود كه به كشورهاي همسايه، كشورهاي آفريقايي و كشورهاي آسيايي ماكاروني توليد ايران را صادر كرده‌ايم.
مهندس سلطاني با يادآوري اينكه محصولات زرماكارون لوح سيب سلامت را در صنعت غذا كه نشانه ايمني و سلامت محصولات است از وزارت بهداشت و درمان دريافت كرده است، افزود: ما يك نوآوري را در توليد ماكاروني در ايران به مصرف‌كنندگان ارائه كرده‌ايم كه توليد ماكاروني با آرد سمولينا است.
اين فعال بخش‌خصوصي توليد ماكاروني، آرد سمولينا را به دليل ضريب قند پايين و برخورداري از مقادير قابل توجهي املاح معدني، ويتامين‌هاي گروه ب و فيبر غذايي براي سلامتي و كاركرد مناسب دستگاه گوارش بسيار مفيد دانست.
به گفته رييس هيات‌مديره شركت زرماكارون، ايتاليا در صنعت ماكاروني حرف اول را مي‌زند و سرانه مصرف ماكاروني در ايتاليا 30كيلو است. همچنين در اين كشور توليد ماكاروني با آردي غير از آرد سمولينا به شدت ممنوع است.
وي با اعلام اينكه محصولات ما از هر نظر با توليدات ماكاروني ايتاليايي‌ها برابري مي‌كند و حتي در بسياري مواقع برتر نيز مي‌باشد، گفت: ما با نگاه ملي در كشور حضور داريم و به توليد داخلي مي‌پردازيم و اين در حالي است كه خريداران خارجي ما استقبال چشمگيري از محصولات ما دارند.
به گفته سلطاني سرانه مصرف ماكاروني در ايران مدام در حال افزايش است به طوري كه از ميزان 3كيلو به 5كيلو رسيده است.
وي دليل اين امر را فرهنگ‌سازي در زمينه توليد ماكاروني و نيز چگونگي تهيه و طبخ ماكاروني و همچنين فوايد آن براي سلامتي ذكر كرد.سلطاني در عين حال از افتتاح اولين واحد نان صنعتي گروه زرماكارون تا پايان سال 87 خبر داد و اظهار كرد: اگر موانع و مشكلات بوروكراسي سد راهمان نباشد، تا پايان سال جاري اين واحد گشايش مي‌يابد.
وي با تاكيد مجدد بر پياده‌سازي روش درست و كارشناسي شده مديريت در ايران يادآور شد: مديريت يعني حل مشكلات عديده موجود پيرامون توليد و صنعتگر. مشكلاتي كه گريبانگير توليدكننده ايراني است از عرش تا فرش است و مديريت بر اين فاصله كه به صفر برسد توانايي و علم مي‌خواهد.
رييس هيــات‌مديــره زرماكارون در خصوص نمايشگاه ايران‌آگروفود خاطرنشان كرد: برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي به دستيابي به دانش فني روز و انتقال و تبادل اطلاعات و بازاريابي در زمينه‌هاي مختلف كمك شاياني مي‌كند. نمايشگاه بين‌المللي صنايع كشاورزي،
مواد غذايي، ماشين‌آلات و صنايع وابسته در تاريخ 5 خردادماه افتتاح شد و تا امروز ادامه دارد.در بررسي‌هاي به عمل آمده بين ايران آگروفود در سال 80 و ايران آگروفود در سال 87 آمار و ارقام حاكي از آن است كه تعداد شركت‌كنندگان داخلي 33درصد و تعداد شركت‌كنندگان خارجي 48درصد افزايش داشته است. اين در حالي است كه مي‌توان به مشاركت مستقيم 9 كشور اتريش، آلمان، ايتاليا، اسپانيا، فرانسه، تايلند، تركيه، سريلانكا و هند به صورت رسمي يا گروهي در اين نمايشگاه اشاره كرد. همچنين كشورهاي اسلواكي، امارات متحده عربي، انگليس، برزيل، بلژيك، پرتغال، تايوان، چين، دانمارك، ژاپن، سوئد، سوئيس، فنلاند، كانادا، كره جنوبي، لهستان و هلند با حضور نمايندگي‌هاي خود به صورت غيرمستقيم در نمايشگاه فوق مشاركت داشتند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن