تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1835780306
مصاحبه با خالق باراني كه در راه است David Cage
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : مصاحبه با خالق باراني كه در راه است David Cage M.Mozafari11th June 2009, 08:39 PMکاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند سايت joystiq مصاحبه اي جديد با David Cage انجام داده كه به شرح زير است. البته سعي كردم نكات بي اهميت را حذف و به طور خلاصه در اين متن بگنجانم . بزاريد شروع كنيم با سوالها شما رو داغون كردن !!!.اين چند وقت ما شخصيت Jayden را زياد مشاهده كرديم.او وسايل گاراگاهي زيادي دارد و ميتونه حقيق رو خيلي خوب به هم وصل كنه.آيا بقيه كاراكترها هم داراي اين وسايل هستند؟ ويا آنها داراي مهارتهاي فردي جدايي هستند؟ در حقيقت هر شخصيت داراي مهارتهاي جدا و فردي است و اين كه هر كدومشون از اين وسايل كاراگاهي ندارند.به قولي شخصيت Jayden يك الگوي قالب نيست و چهار شخصيت ديگر هم هستند كه كاملا با هم تفاوت دارند.و مردم سورپرايز خواهند شد كه آنها واقعا كي هستند. ما شخصيت Madison هم در آن تيزر غير رسمي ديديم ، ولي مهارت خاصي در آن وجود نداشت؟ نه-شما سورپرايز خواهيد شد. خوب شما در پشت اين بازي از چه چيز الگو گرفتيد ؟ اين مثل X-files است . در اين بازي هيچ قضيه غير واقعي وجود ندارد(فوق بشري) و بازي كاملا روي حقيقت و واقعيت سير ميكند.هيچ بيگانه اي در بازي نيست ، هيچ زامبي يا چيز خاصي هم در بازي وجود ندارد. در حقيقت در اين بازي ما مردم واقعي داريم كه در زندگي واقعي زندگي ميكنند و در موقعيت هاي واقعي هم قرار ميگيرند. پس بايد بگم كه الهام اين بازي از .... واقعا نميدونم اين الهام از كجا آمد ولي چيزي كه ميدونم اينه كه اين بازي شخصي ترين بازي كه من تا به حال ساختم.ولي مكنه اين صحنه هاي بازي چيزي نباشه كه شما صبح از خواب پا مي شويد و در طول روز ميبينيد. در واقع اسم Heavy Rain يك اسم واقعي در مضمون اين بازي است. با اين شعار:"چقدر حاضريد بپردازيد و تلاش كنيد تا كسي را كه دوست داريد نجات دهيد؟".و اين واقعا يك حقيقت كاملا شخصي است و چيزي است كه شخصي كه بازي را انجام ميدهد خيلي زور ميزند كه تا اين حقيقت رو از آنها سوال بپرسه. شما قبلا گفته بوديد كه بازي داراي سكانسهاي زيادي است و يك تعادل بين آنها برقرار است آيا همين طور است؟ بله تمام سكانسهاي بازي خيلي كوتاه هستند و ما واقعا دوست داريم از كندي و كسلي دوري كنيم و همه چيز را خيلي سري و به قولي جان دار جلو ببريم. ما صحنه مبارزه Mad jack و Jayden را ديديم آيا اگر باز آن مرحله را انجام دهيم آيا به همين شكل خواهد بود مثلا در جايي بپريم سمت چپ يا يك دكمه ي تكراري را بزنيم؟ كنترل بازي از پيش تعيين شده و برنامه ريزي شده است . ما واقعا سعي بر اين داشتيم كه رابطه ي قوي بين اين كه شما با دسته چه كار ميكنيد و اين كه چه اتفاقي در صحنه مي افتد داشته باشيم ولي در يك زمان واكنشهاي متفاوتي را خواهيد ديد كه بايد طبق آنها عمل كنيد. آوردن مصرف مواد مخدر در بازي براي كاراكتر بازي يك حركت شجاعانه و ملموسي بود آيا شما در بازي درگير مواد جور كردن هستيد يا اينكه يك پيام ضد مواد مخدر هم در پشت بازي است و آيا شما بايد با آن مبارزه كنيد؟ بله شما بايد با اين امر مبارزه كنيد و شما با توجه به همين موضوع شاهد صحنه هاي غافل گير كننده ي زيادي در بازي هستيد. و اين يك كنش و واكنش بين ARI و مواد مخدر است. ِآيا مواد مخدر را از هر جايي مشيه تهيه كرد و يا فقط بخش هاي خاصي در بازي است. بله فقط در بخش هاي خاص. چطور اين مواد رو ميشه مصرف كرد؟آيا تزريقي است؟ يك لوله است كه به داخل دماغ ميرود. و پس از آن دماغ دچار خون ريزي ميشود؟ بله به طور آشكار. آيا اين مصرف مواد تغيري در داستان اصلي بازي ايجاد ميكند؟ تمام حركات شما داراي يك بازتاب است.من الان نميتوانم اين موضوع را بگم. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند كاراكتر شما در بازي ميميرد و داستان از ديد كاراكتر ديگري روايت مي شود .توضيح ميدهيد؟ بله ولي شما در ربع اول بازي نميتوانيد بميريد.ما مي خواستيم بين شما و كاراكتر يك حس قوي ايجاد كنيم و چيزي كه شما براي آن ارزش ميگزاريد و برايتان مهم است در بازي هم براي شما مهم است.و وقتي شما در بازي ميميريد يك شك بزرگ به شما وارد مي شود.بله اين يك واقعيتي است كه ما سعي كرديم در بازي بسازيم. اگر در طي بازي 4 شخصيت بازي بميرند چه مي شود؟ بازي به اتمام ميرسد. در واقع اين بازي نيست كه شما از همان اول پايان آن را بدانيد. خيلي از سازندگان از Sixaxis دوري ميكنند و اين قابليت را در بازي خود وارد نميكنند.ولي مثل اينكه شما آن را وارد بازي خود كرديد. اتفاقا من اين را خيلي دوست دارم من نميخوام در هر دقيقه شما شاهد آن باشيد ولي در بعضي صحنه ها از آن استفاده شده. شما در بازي با آن اعمال جالبي ميكنيد و اين يك حس واقعي و رابطه خوب بين شما و كااركتر ميدهد. در واقع نياز نگراني نيست و شما زياد شاهد آن نخواهيد بود. آيا بعد از عرضه آخرين دمو آيا چيزي باعث شد كه بخواهيد تغيري در بازي بدهيد. مسلما خير. مردم واقعا بعد از عرضه دموي لايپزيگ خوشحال و هيجان زده بودند.و پس از آن ما در طي 2 روز شاهد 300 نوع خبر در نشريات در مورد آن بوديم. مردم خيلي واكنش خوبي نشان دادند 45 دقيقه از بازي را ديدند كه كاملا 3D و Realtime بود . من از محيط بازي ميترسيدم ميترسيدم مردم از مدل خشك آن خوششان نياد ولي بگزاريد يك چيزي را بگويم شما از الهام سخن ميگفتيد. در واقع مبلمان و تمام وسايل محيط آن صحنه همه را من از فيلم Fight Club الهام گرفته بودم. بعد ديدن اين فيلم مردم خيلي هيجان زده شدن و ميگفتند:واوو اين فيلم فوق العاده بود. من هر وقت دچار ترديد ميشدم و دنبال چاره سازي بودم به Fight Club رجوع ميكردم. در مورد صدا گذاري بازي آيا همه تا آخر بازي همين صداگذارها خواهند ماند؟و يا تغييري در آن صورت نميگيرد؟ صدا گذاري بازي خوب است و شخصيت همه انگليسي هستند به جز MadJack كه آمريكايي است.و اين صداها در بازي نهايي همين خواهد بود. آيا در بازي ما شاهد اين كه Scott, Ethan و Madison باهم ..... هستيم.اين طور كه معلومه Madsion زياد آدم مثبت نيست.و اينكه آيا تمام شخصيت هاي ما خوب هستند؟ نه شخصيت هاي ما آدم هاي خوبي هستند.گرچه كمي هم گناه كوچك دارند. آيا ميتوان گفت اين بازي يك Advanture كامل است؟ بله بازي من يك ماجراجويي است و من دوست ندارم بازي داشته باشم كه از اول تا آخر سراسر پر باشد از Blah blah blah . من اصلا به اينا اهميت نميدم و برايم مهم نيست چه تعداد از بازي ها اينطور هستند. من فقط روي سفر پر از ماجراجويي بازي خود تمركز ميكنم.اينكه من الان ميگويم فكر نكنم زياد واضح باشد و شما وقتي بازي را انجام دهيد متوجه خواهيد شد. آيا ما شاهد بازي ديگري با عنوان Heavy Rain خواهيم بود؟ ميدونيد نه ما شركتي هستيم كه دنبال سود و بازار باشيم نه من اين آدم.من فقط داستاني رو ميگم كه مي خوام .حالا شايد ما DLC داشته باشيم يا Heavy Rain 2 ؟ شايد آري شايد خير. مثال من براي Indigo هرچه ميخواستم را گفتم و داستان رو تموم كردم.ولي حالا چي آن بازي تمام شد من نميخوام دوباره برگردم به سراغ آن و داستان را كش بدم . من دوست دارم در كارم حركت و نواوري داشته باشم. اميدوارم Heavy Rain به نقطه اي برسد كه من بتوانم داستاني متفاوت با كاراكترهاي متفاوت براي آن بسازم !. آيا وقتي براي بازي كردن با بازيهاي ديگر را داريد؟ من با اسباب بازيها زياد بازي ميكنم و بازي به نظر من چيزي است كه شما وقت خود را با آن بگذرانيد و از چيزي كه در ذهن شما دغدغه ايجاد كرده رهايي يابيد. من به سينما هم ميرم و وقتي من به ديدن فيلم Gran Torino رفتم پس از پايان فيلم به سرعت از سينما بيرون زدم و گفتم:"خداي من آيا ما هم مي توانيم همچنين تجربه اي را در بازيهاي كامپوتري داشته باشيم؟" ما فقط داريم داستان بچه كوچولويي را روايت ميكنيم كه تيراندازي ميكند و ميپرد. چه زمان ما ميتوانيم داستاني واقعي با كاراكترهاي واقعي همراه با رفتارهاي واقعي داشته باشيم؟ اين به اين معني نيست كه من ميخواهم كارگردان فيلم باشم.اين در مورد اين است كه آيا عمقي كه در يك فيلم وجود دارد شما مي توانيد در يك بازي به وجود بياوريد؟ آيا فكر ميكنيد كه بازيهاي كامپيوتري هنوز به روايت داستان احساسي و عميق نرسيدند؟ حقيقتش خير.ما هنوز خيلي با اين قضيه دور هستيم.به اين خاطر كه ما نميخواهيم بازي سازي براي 15 ساله ها را رها كنيم.منظورم اين است كه بازي سازي براي كودكان و نوجوانان را رها كنيد.به اين خاطر كه شما واقعا چه چيزي را ميخواهيد در يك بازي 15 ساله عمق بديد؟ اين چه فايده دارد وقتي شما در يك بازي يك Game Over داريد و جنبه احساسي و واقعي به بازيها نميدهيد؟ چه كسي اهميت ميدهد؟شما ميخواهيد يك بازي جالب داشته باشيد با يك داستان احساسي و يك ماجراجويي زيبا اين واقعا احساسي است كه از بازي كردن به دست مياوريد. اين واقعا سخت نيست .مثل بازي كه شما ميخريد و وقتي با درجه سختي بالايي بازي ميكنيد بعد از مدتي خسته مي شويد و ميگويد من ديگه اينو بازي نميكنم.من $70 تا بابت اين پول دادم ولي نمخوام بازي كنم چون خيلي سخته. كي واقعا ميگويد كه اين بازي خيلي زياده و خيلي سخت؟؟؟ بازي تنها يك سرگرمي نيست شما بايد نكات بسياري در آن داخل كنيد و از آن درهمين حال لذت ببريد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند شما مي گويد ما سالها با اين اهداف فاصله داريم ولي Heavy Rain اين كار را انجام داده و به اين امر رسيده. آيا شما از اين داستان و بازي راضي هستيد؟ من واقعا اين داستان را دوست دارم.و 3 سال روي آن كار كردم.تا به حال نشده من از خواب بلند شوم و بگويم:"اوه خداي من ، من ديگه نميتونم اين كار رو انجام بدم اين داستان خيلي كسل كننده است". من فكر ميكنم اين بازي با بازيباز حرف ميزند و كاملا با بازيهاي ديگر متفاوت است. من هنوز فكر نميكنم كه به فيلمهاي بزرگي همچون Gran Torino و Slumdogg millionaire رسيديم .هنوز مشكلاتي هستند كه مانع اين كار مي شوند. ولي من فكر ميكنم ما خيلي نزديك تر از هميشه شده ايم. در مورد جنبه هاي احساسي بازي و تكنولوژي كه پشت هر كاراكتر است كه آنها را انقدر زنده نشان ميدهد صحبت كنيد؟ ما از Indigo خيلي چيزهاي ياد گرفتيم و ما ميخواستيم احساسات را با آن دموي تست بازيگري تست كنيم به اين خاطر كه احساسات خيلي در زمينه روايت داستان مهم است.پس ما بايد كاراكترهاي خيلي خوب مي ساختيم كه با رفتار خود اين احساسات را منتقل كنند. ور ما در دموي تست بازيگري خيلي موفق بوديم البته آن دمو اصلا كامل نبود و شما سير پيشرفت رو در دموي بعدي مشاهده كرديد.و اين روند پيشرفت همچنان ادامه خواهد داشت. در تست بازيگري ما تنها 50% كار رو انجام داديم و همچنان ما داريم به 100% نزديك مي شويم تا يك رفتار و ابراز احساسات كاملا وقاعي در كاراكترها ايجاد كنيم. بازيگرهايي كه در اختيار داريد همينوطر از بين مردم انتخاب كرديد؟ نه بازيگرهاي ما حرفه اي هستند ولي شناخته شده نيستند.ولي من اميوارم با اين بازي آنها شناخته شده خواهند شد.ما ميتوانستيم بازيگري از هايوود بياوريم ولي هزينه ي اين كار اصلا به صرفه نبود در حال كه ما با اين بازيگرها حتي نتيجه ي بهتري هم گرفتيم. بازيگران ما يك سال با نقش خود درگير بود و واقعا كار وفق العاده در آمد كه اين كار (1 سال كار)با بازيگران هاليوودي امكان پذير نبود. شما در مورد بازيها و اينكه هنوز به فيلمها نرسيدند سخن گفتيد.حال فردا يك نفر بيايد و بگويد مي خواهيم بازي شما را به فيلم تبديل كنيم . با توجه به اينكه داستان شما خيلي قوي است نظرتون چيست؟ اين ممكنه ولي من كسي نيستم كه رويام اين باشه كه بازيم به فيلم تبديل بشود . البته خوشحال مي شوم ولي كار من بازي است و من با هدف يك بازي اين كار را انجام ميدهم.نميدونم شايد فيلم جالبي بشود ، فيلمي متفاوت چون 4 كاراكتر هم شخصيت اصلي آن است. در مورد Save بازي آيا با توجه به نحوه بازي يا ما بايد نگران Save خود باشيم كه اگر اتفاقي افتاد از آنجا شروع كنيم؟ نيازي به نگراني نيست ، فقط بازي كنيد و داستان را جلو ببريد اين مشكلات همه حل شده است. ممنون از وقتي كه به ما داديد. خيلي ممنون........................................ ....منبع:بازی سنتر:) سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 388]
صفحات پیشنهادی
-
گوناگون
پربازدیدترینها