تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قند عسل ها بزرگ مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
قند عسل ها بزرگ مي شوند
قند عسل ها بزرگ مي شوند     پسر کوچولوها به محض اينکه پدرشان ار مي شناسند، دلشان مي خواهد مثل او لباس بپوشند در اين چند سال گذشته شکل لباس بچه هاي پسرانه نسبت به گذشته کاملا عوض شده. حالا ديگر همه دوست دارند لباس هاي رسمي و شيک به پسر بچه ها بپوشانند. لباس هايي که بيشتر از هر وقت ديگري شباهت بچه با پدرش را نشان دهد! تعداد لباس هاي پسرانه در لباس فروشي ها هم بيشتر از قبل شده. بيشتر اين لباس ها، کاريکاتور لباس هاي مردانه هستند. در بازار مي توانيد جليقه هاي رسمي، شلوار مخمل کبريتي، حتي شلوار کتان بگ 6 جيب و خلاصه هر لباسي که مردها مي پوشند را براي پسر بچه هاي کوچک پيدا کنيد. به خاطر همين با کمي سليقه به خرج دادن مي شود يک پسر کوچولوي شيک و رسمي داشته باشيد. خودتان اين لباس هاي کوچولو را ببينيد تا باورتان شود. همه آنها براي بچه هاي يک تا دو سال مناسب هستند. *اين دست لباس براي پسر بچه هاي يک ساله مناسب است. يک بلوز کوچولو سفيد، يک جليقه و يک شلوار که مهمترين خصوصيت آن کمر متفاوتش است. اين لباس به جاي کمر معمولي باريک که در آن کش کار گذاشته شده باشد، يک کمر کشي بلند دارد که تا زير سينه مي رسد. بچه ها با اين فرم خيلي راحت تر هستند. علاوه بر راحتي، اگر بلوز بالا رفت هم شکم بچه سرما نمي خورد.
قند عسل ها بزرگ مي شوند
*اين دست لباس به درد پسر بچه هايي مي خورد که جثه کوچکي دارند و لاغر هستند. راه هاي افقي، بچه را تپل تر نشان مي هد. نکته مهم ديگر دکمه هاي روي شانه پليور است که باعث مي شود لباس خيلي راحت تن بچه برود و دربيايد.
قند عسل ها بزرگ مي شوند
*اين هم يک لباس فانتزي و فوق العاده راحت و گرم. اگر مي خواهيد بچه را به يک مهماني ساده ببريد يا اگر برايتان مهمان آمد مي توانيد اين لباس را تن بچه کنيد. تازه، گوش هم دارد. پسر کوچولوي شما با اين لباس شبيه يک خرس تپلي مي شود.
قند عسل ها بزرگ مي شوند
*پيراهن مردانه، رسمي ترين لباسي است که مي شود براي يک پسر کوچولو خريد. البته بچه با آن خيلي راحت نخواهد بود اما براي مهماني رفتن به هر حال بايد کمي صبورتر باشد! يک جليقه قرمز با يک شلوار جين، پسر کوچولوي شما را يک خوش تيپ واقعي مي کند.
قند عسل ها بزرگ مي شوند
*باز هم يک لباس رسمي و شيک. کتان بودن شلوار باعث مي شود که اين ست رسمي تر به نظر بيايد. اين دست لباس براي بچه هاي يک ساله است. به يقه جليقه دقت کنيد. آن هم دکمه دارد تا بچه در پوشيدن آن مشکلي نداشته باشد.
قند عسل ها بزرگ مي شوند
*رنگ هاي روشن اين لباس ها بچه را درشت تر نشان مي دهد. مخصوصا اگر کوچولوي شما پوست تيره اي داشته باشد اين لباس ها حسابي به او مي آيند. فقط بايد مواظب باشد موقع غذا خوردن حتما براي بچه يک پيش بند ببنديد. حيف لباس هاي به اين قشنگي را کثيف کند.
قند عسل ها بزرگ مي شوند
*شلوار بگي، هيجان انگيزترين شلواري است که مي شود براي يک پسر کوچولو خريد. بچه شما با اين لباس ها حسابي اسپرت مي شود. براي مهماني هاي دورهمي اين بهترين لباسي است که مي شود به بچه پوشاند. اينطوري لباس انتخاب کنيد -بهترين جنسي که مي شود براي بچه انتخاب کرد نخ است. حتي پوست هاي حساس هم به راحتي با لباس هاي نخي کنار مي آيند. زير پوش هاي بچه بايد حتما نخي باشند. لباس هاي رو هم بهتر است از همين جنس باشند. -دکمه هاي لباس و سگگ زيپ ها، مخصوصا آنهايي را که با گردن بچه در تماس هستند حتما قبل از پوشاندن به بچه با انگشتتان لمس کنيد تا زبري نداشته باشند و پوست بچه را زخم نکنند. -لباس هايي را انتخاب کنيد تا راحت تن بچه بروند و از تنش بيرون بيايند. سر بچه نسبت به تنش بزرگ است. به خاطر همين يقه لباس بايد بزرگ باشد تا از سرش رد شود. بهتر است لباس هايي را بخريد که يقه آنها دکمه داشته باشد تا بچه در پوشيدن آن مشکلي نداشته باشد. -پارچه لباس بچه نبايد خشک باشد. به خصوص موقع خريدن لباس جين براي بچه ها بايد دقت کنيد که پارچه آن نرم و نازک باشد تا بچه به راحتي بتواند در آن بازي کند و خم و راست شود. -سعي کنيد لباس هاي بچه را يکي در ميان در هم بگذاريد. مثلا زيرپوش را توي شورت کنيد، بلوز را توي شلوار و پليور را روي آن به بچه بپوشانيد. اينطوري در اثر بغل کردن بچه لباس هايش کمتر به هم مي ريزد و شکم بچه هيچوقت لخت نمي شود. منبع:نشريه شهرزاد، شماره 14. /ج  
#اجتماعی#





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 608]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن