تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين نمايشگاه بين المللي چرم، كيف و كفش در مشهد گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اولين نمايشگاه بين المللي "چرم، كيف و كفش" در مشهد گشايش يافت
مشهد - خبرگزاري ايسكانيوز: اولين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، صنايع و محصولات پوست و چرم صنعت كيف و كفش در نمايشگاه بين المللي مشهد گشايش يافت.
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مدير نمايشگاههاي عمومي نمايشگاه بين المللي مشهد پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه اظهار داشت: اولين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، صنايع و محصولات پوست و چرم صنعت كيف و كفش براي نخستين بار در شرق كشور با حضور تجار و بازرگانان صنعت كيف، كفش و چرم، رسانه هاي مرتبط با اين رشته، اتحاديه ها و انجمن ها، شركتهاي تعاوني و كارخانجات توليد چرم طبيعي و مصنوعي برگزار شده است.
اسماعيل رحماني در ادامه گفت: در اين نمايشگاه انواع چرم طبيعي و مصنوعي، ماشين آلات توليد پوست و چرم، لباسهاي چرمي، انواع محصولات سراجي، كيف و كمربند، صنايع دستي چرمي در معرض ديد كارشناسان و عموم مردم قرار مي گيرد.
وي افزود: علاوه بر اين موارد، انواع مواد شيميايي چرم سازي، انواع كفشهاي دست دوز ورزشي، صنعتي، ايمني، تزريقي، صندل، چسبها و قالبهاي صنعتي، قالب و زيره كفش، تيغهاي برش، ماشين آلات تزريق، اشتروبل، دوبله، پاشنه كفش، ورقهاي فوم، نخ و زيپ در اين نمايشگاه نمايش داده مي شود.
مدير نمايشگاههاي عمومي نمايشگاه بين المللي مشهد تصريح كرد: 40 شركت داخلي در قالب 50 غرفه در فضايي به مساحت يك هزار و 500 متر مربع در اين نمايشگاه شركت دارند كه طراحان صنعت كيف و كفش مي توانند در اين محيط آخرين الگوها، دستاوردها و تجربيات خود را ارائه كنند.
وي خاطرنشان كرد: دست اندر كاران پوست و چرم از شهرهاي تبريز، تهران مشهد اصفهان قم كيش سبزوار كالا و خدمات خود را در معرض ديد عموم علاقه مندان قرار مي دهند.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، اولين نمايشگاه بين المللي صنعت كيف و كفش، ماشين آلات پوست و چرم تا 10 خرداد ماه سال جاري در نمايشگاه بين المللي مشهد داير است./05/120
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 353]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن